2 784 läst ·
15 svar
3k läst
15 svar
Badrum - Erfarenheter av dubba tvättställ
Sida 1 av 2
Hej,
Vi skall bestämma oss om vi skall välja ett tvättställ eller ett dubbelt tvättställ. Vi är två vuxna och två barn och badrummet är på andra våningen där vi har alla sovrummen. Tacksam för erfarenheter synpunkter kring denna fråga..
Vi skall bestämma oss om vi skall välja ett tvättställ eller ett dubbelt tvättställ. Vi är två vuxna och två barn och badrummet är på andra våningen där vi har alla sovrummen. Tacksam för erfarenheter synpunkter kring denna fråga..
Har haft bubbla handfat i några år och tycker det är perfekt speciellt om man är många i familjen.
Mindre trängsel och bråk för barnen. Har du plats tycker jag du ska köra på det.
Mindre trängsel och bråk för barnen. Har du plats tycker jag du ska köra på det.
Renoverare
· Stockholm
· 20 277 inlägg
Uppväxt med det, har för mig det var rätt praktiskt vid tandborstning etc
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 701 inlägg
Vi är bara två och ändå kan det vara trångt i badrummet när båda ska gå och lägga sig samtidigt (speciellt eftersom sambon har 3674316085 saker som ska göras framför spegeln).
Nyss hemkommen från semester där vi någon dag hade dubbla handfat, vilket var rätt behagligt.
Nyss hemkommen från semester där vi någon dag hade dubbla handfat, vilket var rätt behagligt.
Medlem
· Västra Götaland
· 22 inlägg
Vi bygger nytt men väljer att sätta en 150 cm kommod och 150 spegel med ett enkelt handfat. Upplever att det är mer praktiskt med avställningsyta än dubbla handfat.
Har aldrig haft och har aldrig saknat...
Hade det när jag växte upp och saknar det varje gång som jag och tjejen ska göra något på toaletten samtidigt. Otroligt smidigt att kunna borsta tänderna på två håll samtidigt eller bara för att slippa stå ivägen vid toaletten.
Sen saknas jag en dusch som rymmer två personer ordentligt också.. men det är en annan historia.
Sen saknas jag en dusch som rymmer två personer ordentligt också.. men det är en annan historia.
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Nej nej, inte dubbla det är så mysigt att trängas med frun vid ett handfat.
Protte
Protte
Renoverare
· Stockholm
· 20 277 inlägg
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Kvittar väl, vi brukar vara på samma sida om glaset.
Protte
Protte
Renoverare
· Stockholm
· 20 277 inlägg