Köpte för 10 år sedan ett badkar Plast/Acryl från Gustavsberg och kvalitetsmässigt är det fantastiskt. Ser forfarande nytt ut. I det nya huset ska det in ett badkar men varken Gustafsberg eller Ifö har några snygga badkar. Har hittat ett badkar från Svedbergs, Ume, det står 5 års garanti vad den garantin betyder får man kolla upp. Ett badkar bör ju hålla mer än så. Vad har ni för erfarenhet av Svedbergs badkar? Har ni några andra förslag och erfarenhet av andra fabrikat med snygga badkar med bra kvalitet?