Har hittat ett badkar som jag gillar och funderar på att skaffa. Det är ett IDO Terra 190: http://www.vvsonnet.se/ido-badkar-inbyggnad-terra-190-p-4060.html
Tycker att det är snyggt, men undrar om någon har erfarenhet/har ett och vet om det också är skönt att ligga i?
...det ser ju nämligen lite kantigt ut på kortsidorna? (och jag har aldrig sett ett i verkligheten, bara på bilder.)
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.