Byggahus.se

Backa

1. enSAM
    Medlem Nivå 3
    Varför går det inte backa, klicka en sida tillbaka när man är på forumet. På alla andra forum/sidor går det ju bra men inte här, varför måste man gå tillbaka till länken som tar mig till forumet och börja om från början. Besvärligt :confused:

2. Per Eskilsson
    Administrator · Nivå 20
    Det funkar tyvärr inte i Firefox men det funkar i Chrome, Safari och Internet Explorer. Orsaken är att sidan delvis är uppbyggd med iframes och att Firefox felaktigt backar inne i dessa iframes istället för att backa tillbaka på sidan du var dessförinnan.

3. Workingclasshero
    Medlem · Nivå 12
    Skönt att höra att det är fel på sidan och inte min dator då.

Så det är inte ett fel som amin ämnar göra någonting åt?

Få be någon hjälpa mig då så det går att använda denna sida fullt ut.

Men reklamen som dyker upp hela tiden och inte går att ta bort, den finns bara när man hänger på denna sida.
    Får ta hjälp och rensa eller om det är någon annan åtgärd som måste göras för att det ska fungera lika bra som det är tänkt.

4. Per Eskilsson
    Administrator · Nivå 20
    Felet uppdagades för snart ett år sedan. Sedan dess har vi försökt att fixa felet vid flera tillfällen men tyvärr inte lyckats. Vi har inte gett upp men vi tror att vi kan lösa problemet genom att byta ut ett av våra system. Det bytet är inplanerat men har inte högsta prioritet. En lösning är att så länge byta webbläsare till Chrome, Safari eller Internet Explorer. 9 % av våra besökare använder Firefox.