Ett 80tals badrum med våtrumstapet/mattor(?) och golvmatta... hur gör man enklast när man ska preparera för kaklingen? (både gips och betongväggar - betonggolv)

Skrapa ner allt,
Köra rakt på,
 
Jag flyttar till badrumsdelen.

Om du läser den klistrade tråden längre upp, "läs innan du frågar.." så får du nog svar på en del frågor.

Men i vilket fall, du måste riva befintliga ytskikt och gipsskivor.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.