1 638 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
B&d ks66l
Hej, någon som har någon erfarenhet av Black&Deckers KS66L cirkelsåg? Dem sålde ut den för ynka 499:- och den känns ganska ok. men det är ju omöjligt att veta hur den funkar genom att bara titta och känna...Kommer inte att använda en cirkelsåg så himla mkt då jag bor i ett sten hus och jag är i princip klar med min renovering...tror ni att den funkar om man bar kommer att såga lite då och då (i bla mdf)??
Jag hade en sån och kan inte rekommendera den, sågbordet var för vekt och höll inte inställningen om man vinklade den. Dessutom så gick drevet sönder efter att den huggit i en regel. Tung och klumpig.
Visst, för dom pengarna kan det funka, särskilt till att kapa mdf, men då klarar du dig å andra sidan med en betydligt smidigare och lättare såg
Visst, för dom pengarna kan det funka, särskilt till att kapa mdf, men då klarar du dig å andra sidan med en betydligt smidigare och lättare såg
Jan-L: jag startade den idag, och jag ska åka och lämna tillbaks den imorgon! Den är definitivt inte användbar...Stor och tung (vilket jag kände i affären) men den är också ohyggligt långsam på att varva upp... Kan inte heller rekommendera den till någon...500:- är inte mkt men i detta fall så är det! Ska ta och gräva lite i madrassen och se ifall jag inte kan köpa mig en riktig såg istället!
Klicka här för att svara