Hej jag tänker Sätta ett korrigerat plasttak till ett utrymme under ett altandäck. Det är en något speciell konstruktion se bilder vilket gör att jag omöjligt kan skruva taket ovanifrån och ner i ” läkten” jag måste alltså göra tvärtom skruva taket nerifrån och upp i läkt , måste väl fungera

Jag har så mycket skit ovanför som gör att jag skulle behöva såga ur plastraket på ett 20 tal ställen och kommer aldrig få till det bra

vänligen se bilder så kanske ni kommer på någon bättre ide material

/ Pettan

• Komplex trätakskonstruktion under altandäck med synliga läkt och rör, svåråtkomlig för montering ovanifrån.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Konstruktion under altandäck med träbjälkar och omonterat tak inför plasttakinstallation.
    Skapa konto
  • Konstruktion under altandäck med träreglar och lutande stöd, samt en gul slang på trädäcket.
    Skapa konto
  • Träkonstruktion under altandäck med synliga läktar, rör och gult vattenslang på trädäck.
    Skapa konto
  • Underifrånperspektiv av en komplex träkonstruktion för ett altantak med synliga läkt och stödbjälkar mot en skogsbakgrund.
    Skapa konto
  • Underifrån perspektiv av en konstruktion under altandäck med synliga träbjälkar och golv, samt byggmaterial och gul slang.
    Skapa konto
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.