Håller med om att entreprenören som tog in pris på pålningen borde underrättat er om att även grunden skulle bli dyrare. Det är trots allt de som är sakkunniga, inte du som konsument >:(. Vad som gäller juridiskt är jag dock inte rätt person att svara på.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.