13 270 läst ·
175 svar
13k läst
175 svar
Avslutad: Vinn testvinnande luftkonditionering
33,6liter per dygn.
Hus med söderläge , stuga med bästa söderläge.
Inget hade varit bättre med en smidig portabel luftkonditionering att balansera temperaturen under sommaren.
Hus med söderläge , stuga med bästa söderläge.
Inget hade varit bättre med en smidig portabel luftkonditionering att balansera temperaturen under sommaren.
Medlem
· Västragötaland
· 22 inlägg
33,6 lit/dag
Vill gärna vinna denna så det är olidligt varmt på övervåningen på sommaren. Barnen skulle bli överlyckliga med svalare kvällar när dom lägger sig.
Mvh Tomas
Vill gärna vinna denna så det är olidligt varmt på övervåningen på sommaren. Barnen skulle bli överlyckliga med svalare kvällar när dom lägger sig.
Mvh Tomas
Avfuktning: 33,6 liter/dag
Eftersom man ju jobbar "covid-hemifrån" så skulle denna göra miljö'n på övervåningen mycket behagligare nu när sommaren börjar närma sig. Det är redan olidligt varmt här uppe.
Även om jag blir tvungen att fixa ett 16A säkrat uttag där då. . .
Eftersom man ju jobbar "covid-hemifrån" så skulle denna göra miljö'n på övervåningen mycket behagligare nu när sommaren börjar närma sig. Det är redan olidligt varmt här uppe.
Även om jag blir tvungen att fixa ett 16A säkrat uttag där då. . .
33,6 L/dag
Varmblodig som man är tycker man det är lite för varmt cirka 364 dagar om året och detta har även smittat av sig på mina 3 grabbar. De är som små kaminer och älskar att krypa upp och mysa lite under natten det gör att det är cirka 194 grader i sängen och det är bara maj nu... dom små trollen sover som stenar men en annan vaknar i panik av värmeslag. Värmen blir inte bättre nu när vi bor i ett provisoriskt boende 2 vuxna och 3 småkaminer på cirka 29m2 Då hoppas man att denna ac kan hjälpa oss att sova nu när sommaren kommer.
Varmblodig som man är tycker man det är lite för varmt cirka 364 dagar om året och detta har även smittat av sig på mina 3 grabbar. De är som små kaminer och älskar att krypa upp och mysa lite under natten det gör att det är cirka 194 grader i sängen och det är bara maj nu... dom små trollen sover som stenar men en annan vaknar i panik av värmeslag. Värmen blir inte bättre nu när vi bor i ett provisoriskt boende 2 vuxna och 3 småkaminer på cirka 29m2 Då hoppas man att denna ac kan hjälpa oss att sova nu när sommaren kommer.
kapacitet; 33,6 liter per dag
varför; sovrummet har fönster mot öster och solen visar sig före klockan fyra på morgonen under sommaren
varför; sovrummet har fönster mot öster och solen visar sig före klockan fyra på morgonen under sommaren
Avfuktning: 33,6 liter per dag.
Då det tenderar att bli väldigt varmt i våra barns rum på kvällarna när solen ligger på hade det varit guld värt med en AC strax innan läggdags. Den skulle även komma väl till pass då det är köksrenovering på gång (= tomt på kontot) och svetten lär spruta när sommarvärmen kommer!
Då det tenderar att bli väldigt varmt i våra barns rum på kvällarna när solen ligger på hade det varit guld värt med en AC strax innan läggdags. Den skulle även komma väl till pass då det är köksrenovering på gång (= tomt på kontot) och svetten lär spruta när sommarvärmen kommer!
-----------------------------------------------
Fråga: Vilken kapacitet för avfuktning har Cortina Silent (liter/dag)?
Svar: 33,6 liter/dag
Jag önskar å ha den Cortina Silent till mine barn sovrummet. När det värmt och vi kunne inte öppna fönster fordi ungene har poll allergi och astma. Cortina Silent är det bästa lösningen.
Fråga: Vilken kapacitet för avfuktning har Cortina Silent (liter/dag)?
Svar: 33,6 liter/dag
Jag önskar å ha den Cortina Silent till mine barn sovrummet. När det värmt och vi kunne inte öppna fönster fordi ungene har poll allergi och astma. Cortina Silent är det bästa lösningen.
Rätt svar är; 33,6 liter/dag
Precis köpt hus och vi kommer flytta in mitt i högsommaren. En AC hade varit pricken över i:et att ha gåendes medan vi renoverar i huset och även efter när vi är klara, hade varit ett underbart tillskott inför kommande flytt.
Precis köpt hus och vi kommer flytta in mitt i högsommaren. En AC hade varit pricken över i:et att ha gåendes medan vi renoverar i huset och även efter när vi är klara, hade varit ett underbart tillskott inför kommande flytt.
33,6 liter/dag
Vår familj har alla sovrum på övervåningen och där blir det en infernaliskt hetta under sommaren. Tdigare år har vi "flyttat" ner i källaren för att överhuvudtaget kunna sova. Nu är vår källare en byggarbetsplats vilket gör att vi inte kommer kunna spendera nätterna där i sommar...
..först nu när jag såg denna tävling insåg jag att jag kommer få ett stort problem med att få barnen att somna i sommar. En AC skulle lösa mina problem och barnen kommer förhoppningsvis kunna somna utan några bekymmer, ett plus dessutom att luften blir bättre då mina barn har astma.
Tack för en kanonsida!
Vår familj har alla sovrum på övervåningen och där blir det en infernaliskt hetta under sommaren. Tdigare år har vi "flyttat" ner i källaren för att överhuvudtaget kunna sova. Nu är vår källare en byggarbetsplats vilket gör att vi inte kommer kunna spendera nätterna där i sommar...
..först nu när jag såg denna tävling insåg jag att jag kommer få ett stort problem med att få barnen att somna i sommar. En AC skulle lösa mina problem och barnen kommer förhoppningsvis kunna somna utan några bekymmer, ett plus dessutom att luften blir bättre då mina barn har astma.
Tack för en kanonsida!
33,6 l/dag är svaret
Jag skänkte bort vår gamla skramliga portabla A/C till lokala pensionärsföreningen eftersom frun ändå hatade den och inte stod ut med ljudet så en ny, modern och tystare variant vore ju kanon!
Jag skänkte bort vår gamla skramliga portabla A/C till lokala pensionärsföreningen eftersom frun ändå hatade den och inte stod ut med ljudet så en ny, modern och tystare variant vore ju kanon!