18 151 läst ·
191 svar
18k läst
191 svar
Avslutad: Vinn kraftfull borrskruvdragare med lång livslängd
Svar: 60 nm!
Har helt ärligt talat Inte den blekaste om detta är bra eller så meen vet att jag håller på att youtuba mig igenom att sätta upp en vägg.... reglar..gips.....allt är nytt i min värld men vet att jag verkligen behövt en sånhär apparat för att göra jobbet lättare!!😁
Har helt ärligt talat Inte den blekaste om detta är bra eller så meen vet att jag håller på att youtuba mig igenom att sätta upp en vägg.... reglar..gips.....allt är nytt i min värld men vet att jag verkligen behövt en sånhär apparat för att göra jobbet lättare!!😁
Svar 60Nm
Min Hilti skruvdragares batterier har get upp och måste laddas var 10
nde minut.
Vore toppen att få en modern stark skruvdragare så att Hiltin kan förpassas till skruvdrakar himmeln
Min Hilti skruvdragares batterier har get upp och måste laddas var 10
Vore toppen att få en modern stark skruvdragare så att Hiltin kan förpassas till skruvdrakar himmeln
Rätt svar: 60Nm
Motivering: Skruva den som Beckham har man ju hört. Men att själv som en amatör kunna skruva som ett proffs är väl ändå större!
Motivering: Skruva den som Beckham har man ju hört. Men att själv som en amatör kunna skruva som ett proffs är väl ändå större!
Medlem
· Västerbotten
· 32 inlägg
Svaret är 60 Nm.
Ska börja renovera huset och min gamla skruvdragare är håller på att ge upp så jag var och tittade på nya idag.
Ska börja renovera huset och min gamla skruvdragare är håller på att ge upp så jag var och tittade på nya idag.
Svaret på frågan är ---2--- (60)
Motivering:
Min motivering är inte särskilt komplicerad egentligen. Min far håller på att bli galen! Han far konstant från gävle ner till mig i Solna med sina verktyg, inklusive borrskruvdragsre, för att jag ska utföra mina renoveringsbestyr. Vore härligt att kunna avlasta gamlingen lite 😆
Motivering:
Min motivering är inte särskilt komplicerad egentligen. Min far håller på att bli galen! Han far konstant från gävle ner till mig i Solna med sina verktyg, inklusive borrskruvdragsre, för att jag ska utföra mina renoveringsbestyr. Vore härligt att kunna avlasta gamlingen lite 😆
Svar 60Nm!
Motivering: Frugan har insett att det är kul att renovera! Jag tänkte ge henne denna fina skruvdragare som en present. På så sätt hade jag fått mycket mer tid över till annat! Hon hade aldrig slutat skruva!
Motivering: Frugan har insett att det är kul att renovera! Jag tänkte ge henne denna fina skruvdragare som en present. På så sätt hade jag fått mycket mer tid över till annat! Hon hade aldrig slutat skruva!
När kraften tagit slut och hoppet syns fara. Då är Proffs Magasinet där och lindrar min mara.
Om muskelstyrkan inte räcker och motoriken fattas mig, ni enkelt dessa brister täcker, med Milwaukeeen som jag får av dig.
Nya krafter är på väg till mig, men ni tänker inte vara min lakej.
Ni fann en annan lösning som är mycket bra.
Jag måste själv nu bara kolla att det funkar som det ska.
En maskin med 60 Nm roterande kraft, bättre än de andra jag någonsin haft.
En dragare, men inte ett ök! Nu slipper jag allt stök.
Den används både till skruvar och hål, och jag kan även röra om med den i min bål.
Att skruva blir lätt, bara jag med detta mejl prickar rätt!
Om muskelstyrkan inte räcker och motoriken fattas mig, ni enkelt dessa brister täcker, med Milwaukeeen som jag får av dig.
Nya krafter är på väg till mig, men ni tänker inte vara min lakej.
Ni fann en annan lösning som är mycket bra.
Jag måste själv nu bara kolla att det funkar som det ska.
En maskin med 60 Nm roterande kraft, bättre än de andra jag någonsin haft.
En dragare, men inte ett ök! Nu slipper jag allt stök.
Den används både till skruvar och hål, och jag kan även röra om med den i min bål.
Att skruva blir lätt, bara jag med detta mejl prickar rätt!
Hej!
Svar: 2. 60 Nm
Tänkte jag skulle "lura" min son som går Bygg/Anläggning med en liten "present"....som han ska få använda hemma när vi bygger om (men det vet han inte om själv...). Lite nytta ska man väl kunna få av barnen, speciellt med mutor....
/ Max
Svar: 2. 60 Nm
Tänkte jag skulle "lura" min son som går Bygg/Anläggning med en liten "present"....som han ska få använda hemma när vi bygger om (men det vet han inte om själv...). Lite nytta ska man väl kunna få av barnen, speciellt med mutor....
/ Max
Svar: 2. 60
Våren och sommaren kommer med skruvade dar,
men ack så dåliga verktyg vi har...
Trall som vi ska skruva,
ja, jag börjar redan att gruva...
Batterier som tar slut, vi behöver verktyg med bättre krut..
Med Milwaukee skruvdragare skulle renoveringen bli lätt,
smidigt och enkelt på många sätt!
Om det behöver borras eller nått skruvas lös,
fixar man det enkelt med denna som har ordentligt med klös!
Den får hemskt gärna hem till mig flytta,
för den kommer garanterat att göra nytta!
Med vänlig hälsning,
Christina Udd
ucli@spray.se
Våren och sommaren kommer med skruvade dar,
men ack så dåliga verktyg vi har...
Trall som vi ska skruva,
ja, jag börjar redan att gruva...
Batterier som tar slut, vi behöver verktyg med bättre krut..
Med Milwaukee skruvdragare skulle renoveringen bli lätt,
smidigt och enkelt på många sätt!
Om det behöver borras eller nått skruvas lös,
fixar man det enkelt med denna som har ordentligt med klös!
Den får hemskt gärna hem till mig flytta,
för den kommer garanterat att göra nytta!
Med vänlig hälsning,
Christina Udd
ucli@spray.se
Svar 2
Då vårt förråd tyvärr brunnit saknar vi allt som rymdes där i. Även om vi får några kronor på försäkringen täcker det ju inte allt. Detta fantastiska verktyg hade varit toppen då vi ska lägga golv på vår ointressant vind samt bygga en redskapsbod i trädgården.Hoppas massor på denna vinst!
Då vårt förråd tyvärr brunnit saknar vi allt som rymdes där i. Även om vi får några kronor på försäkringen täcker det ju inte allt. Detta fantastiska verktyg hade varit toppen då vi ska lägga golv på vår ointressant vind samt bygga en redskapsbod i trädgården.Hoppas massor på denna vinst!