Rätt svar är 2. 60 Nm

Den hade verkligen kommit till nytta för mig och alla kommande projekt då jag som nybliven husägare inte äger en skruvdragare än utan har händerna fulla av blåsor ifrån användandet av ärvda skruvmejslar av den gamle. Det går!..men det tar tid :)

Svar 2: 60 nm
Min man behöver denna verkligen!
Så många projekt han genomför åt mig och förverkligar mina idéer. Han är min kropp och mina händer i det mesta praktiska då min kropp pga obotlig sjukdom är handikappad.
Men tack vare honom får mina idéer öiv ändå!
Han ska även bygga en liten stuga på tomten till våren. Den ska främst vara för min sjukgymnastik och mina rehabmaskiner. Dessa måste jag träna på nästan varje dag för att inte bli sämre så snabbt.
Så min man är verkligen värd en riktig bra maskin!

Svaret är nr: 2 = 60 nm

Jag och frugan har precis köpt vårt första hus :) dock är det mycket att göra för att få det till vår dröm.
En av sakerna är vårt behov av staket. Med en tvååring och en bäbis på 4 mån är det en utmaning att hålla den äldre innanför tomtgränsen. Det är vad jag skulle använda den till.
Mvh //Henrik

Svar 2: 60nm

Vore fint att ha en stark skruvdragare i huset så man slipper anstränga sin tennisarmbåge.

Svar:2. 60 Nm
motivering: Jag vill inte använda sambons fina verktyg hela tiden, skulle kännas bra att ha egna och ännu finare så kanske det blir ombytta roller :)

Svaret är 60 Nm.

Har ett sekelskifteshus i ständig behov av rust, om- och tillbyggnad. Saknar det mesta av verktyg och maskiner själv och har snart lånat halva min pappas innehav.
En kraftfull borrmaskin skulle hjälpa mig att snabbt komma "till skott" med det jag vill göra istället för att åka och låna ännu en gång samtidigt som min pappa kan ha sin utrustning på plats när han behöver det.

Svar: 2, 60 Nm.

Jag har jobbat med Milwaukeeprodukter i raserade hus och vet att de klarar mycket tuffa förhållanden!

Svar: (2.) 60nm

Småbarnsmamman som egen borrskruvdragare tyvärr inte har,
Trots kunskap så är mycket småfix i vårt hem fortfarande kvar.
För att inte tala om trappans handledare som snart ramlar ner,
Och då sannolikt ännu merjobb oss bara ger!
Håller därför hela familjens samtliga tummar och tår,
Att vi den kraftfulla Milwaukee M18 BLDD-502C får!

Svar 60 Nm

Hjälper dottern att bygga ett hönshus och självklart kommer denna maskin att förenkla detta arbete.

Svar: 2, 60Nm

Gick in på proffsmagasinet.se
Hemsidan är precis som namnet antyder, proffsig!
Gillar att jag hittar en sida full av erbjudande och ändå ett riktigt brett sortiment.
Bra leveransvillkor och det är kul att se hur positiva kunderna är till Er.
Här kommer jag absolut att kika inför nästa inköp!

Den nya skruvdragaren kommer precis lagom för mig. Ni kan få min gamla B&D i utbyte!

Tack för mig,
Pär

Svar: 2. 60Nm

Motivering: Med en borr av kvalité, vill vi bygga vår idé. Med Milwaukee blir arbetet lätt,
och gör att vårt bygge tillslut blir komplett.

Tyvärr dog min gamla borrmaskin när jag borrade stubbar, efter 4 av 6 stubbar slog det stora lågor ur huset, så maskinen förpassades till kyrkogården och de sista snubbarna är ännu inte borrade.

image.jpg

Min gamla Bosch har börjat bli ganska trött, men beslutande organ har belagt mig med verktygsköpstopp pga kommande tillökning i familjen.

Svar: 2 60 Nm

Som nybliven husägare så var det lite tråkigt när min skruvdragare klappade ihop när jag skulle börja med alla småprojekt jag sett fram emot att ta tag i. Den hade kommit väl till pass hos mig just nu :)

Svar: 2, 60nm

Min gamla trogna 14.4 volt Black 'n Decker skruvdragare har nyligen lagt av men alla uppgifter för den finns såklart fortfarande. En ny proffsmaskin är såklart drömmen och att vinna en vore ju det allra bästa.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.