Alternativ 2

När du vill göra både huset och bilen rena
måste du vara försiktig med bena

bilen vill vara fin och glänsa som en stjärna
med Kärchers högtryckstvätt du tvättar den gärna

Tack byggahus
nu såg bilen nytt ljus

Hej!
13,1 kg väger den.

Vet inte varför egentligen men högtryckstvätt har blivit nerprioriterat här på gården. Skitiga bilar och stövlar, rengöring av ladugården och verktyg. Allt i skuggan av renoveringen, men vad trevligt det skulle bli för oss med en sån här maskin. I skrivande stund kommer jag på jättemånga användningsområden.

Mvh
Peter

12,7kg!:D

Ingen snyfthistorier här! Ha bara ett stort ha begär och denna ser ju jätte grym ut!

Skadar ju inte heller att få lite ordning och reda hemma:rofl:

12,7 kg utan tillbehör enl. hemsidan. Min gamla högtryckstvätt läcker lite här och där men har varit mig mycket kär. En ny och fin höjer mungipan min och hjälper mig att hålla bilar, båtar, möbler, altaner och stensättningar i rent skick och underlättar naturligtvis jobbet med alla finesser den nya maskinen har.

S
Svar 2. 13.1kg
Motivering:
Våra snälla grannar rastar hunden när de går förbi vår uppfart och jag behöver något kraftfullt att blåsa bort snusket med....

Redigerat:
Rätt svar bör vara 2) 13,1 kg om det är Premiummodellen som åsyftas. Jag har ingen högtryckstvätt alls men skulle verkligen behöva då jag har både lådcykel, båt och kvarterets skitigaste ungar;-) Skämt åsido. Vill för säkerhets skull understryka att barnen rengörs i badkar, med lågtrycksslang. När jag orkar. Det händer att de somnar ganska skitiga bakom öronen eftersom den här ensamma morsan inte alltid hinner med allt. Men med en högtryckstvätt går båttvätten snabbt - och jag hinner bada mina skitiga barn av bara farten! Win-win!

Svar: 12,7 kg.
Motivering: En högtryckstvätt skulle komma till praktisk användning året runt. Smutsiga cyklar, bil och trädgårdsmöbler skulle få sig regelbundna omgångar med tätare frekvens än vad som sker i dagsläget :)

Svar alternativ 2.
Efter sju svåra år med min nuvarande tvätt så har jag tröttnat. Alltid trassel på slangen, motorn slår av och på sig som den vill och den tvättar mer på mig än på bilen. Med en Kärcher skulle vardagen bli mindre iriiterad.

Svar: Alternativ 2. (13,1 kg)

Med bra sprutt och utan att man är för klen kommer bilen bli glimrande ren!
Grannarna kommer gapa när stenplattorna vi omskapa.
Uteplatsen kommer glimma och det kommer inte ens ta en timma.
I vårat nya fina hus kommer vi med Kärcher få allt strålkastarljus.

Svaret är 13,1 kilo. Den hade kommit väl till pass för vårens städning av altan och bil för den delen.

Alternativ 2

För miljöns skull ska man tvätta med vatten, min son är två, han säger atten, det är också bra när man ska skrämma katten. Vinner jag den här är det bara att lyfta på hatten.

Svar. 13,1 kg

Passar perfekt när sonen och jag ska ha vattenkrig. Han tror han ska vinna för han har köpt en vattenbazooka.

Redigerat:
Mitt svar är 12.7 kg (hittade ej detta bland alternativen 1x2).
Jag råkar ha två fullt fungerande högtryckstvättar, bara på 110 bar. Med 145 bar kan jag blåsa bort både smuts, ogräs, fogsand och lite till på markstenen. Om jag vinner skänker jag mina två befintliga tvättar till några av Er som saknar detta livsnödvändiga villatillbehör. Hämtas i Malmö.

Alt 2. 13,1 kilo
Jag har ett stort projekt med att rengöra hela fasaden och saknar högtryckstvätt. Så denna vinst hade varit väldigt välkommen in i vårat hem .
Mvh
Leif

Svar: 2. 13,1 kilo

Jag var lite dumsnål och köpte mig en k3:a förra året, men den kan kännas lite klen i vissa situationer. Så en K5 Premium med 145bar skulle göra susen när jag vill få ordentligt rent.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.