1. Har mer tur i kärlek så jag brukar inte vinna något MEN det är just mina älsklingar jag vill skydda med ett kamerapaket som detta.
Tex. skulle vi våga ha hunden ute i en hundgård när vi inte är hemma.

2.Bostadstyp.

• Gilla
anders07 och 1 till
  • Laddar…
1. Har precis börjat titta på att bygga ihop mitt eget hemlarm och såg att Eufy kommit med dessa nya kameror. Hade varit perfekt att vinna dessa och kunna komplettera med en kamera eller två till!

2. Bostadstyp

• Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Vi har en ganska mörk baksida där våra garageportar är, ser inte ens det från huset plus att ett par hus bort var det inbrott i häromdagen. Fast vi har hund så hade det känts tryggare att kunna se vad som händer/hänt i det hörnet under natt som dag.

2. Bostadstyp

• Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Har en oövervakad källaringång och garage där vi inte hör om någon skulle gå in som det hade varit bra att ha en kamera vid.

2. Bostadstyp

• Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Vem behöver inte en kamera eller 2 i dagens samhälle där ”ditt” inte alltid betyder det ordagrant utan mer att den som ”tar han får”.
2. Bostadstyp

• Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Har själv förberett och dragit ut tomslang när vårt hus byggdes och nu i efterhand kablage till mina kameror, när vi fick igång allt blev min kära far avundsjuk och vill gärna ha ett kamerasystem på deras hus också. Tyvärr är här inte lika fint förberett så detta kitet vore ju helt klockrent kul att få ge honom så han kan känna sig aningen lugnare när de inte är hemma.

2. bostadstyp

• Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Älskar teknik och jag är en av få som inte fått robotgräsklipparen stulen så lite kamera vore inte fel...

2. Bostadstyp

• Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
N
1. Det smyger runt bra mycket konstigt folk på nätterna. Hade känts mycket säkrare om man hade haft kameror på tomten som hade skickat avisering till mobilen om det är någon som smyger omkring.

2. Bostadstyp

• Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Vi behöver få till ett övervakningssystem i stugan för att kunna ha koll på läget även när vi inte är där. Eller bara för att kolla hur vädret är och bedöma om det är värt att köra upp.

2. Bostadstyp.

• Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Efter att drömt länge och letat så är första husköpet genomfört och inflytten planeras för fullt.
Så många spännande frågor och detaljer att ta sig an och sätta sig in i, inte minst säkerheten.
Detta kit skulle komma väl till pass så att säkerheten är med familjen från början!

2. Bostadstyp

• Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
[bild]

Äntligen fredag och dags för ny tävling :giggle:. Håller du koll på Byggahus.se? Då har du chansen att vinna detta övervakningskit från Eufy. Kitet är trådlöst, har ett års batteritid, kräver inget abonnemang och kan användas både inom-och utomhus.

För att tävla gör du såhär:

1. Motivera varför just du ska vinna detta smarta övervakningskit

2. Besvara frågan: Vad är den första uppgiften du fyller i formuläret i tjänsten "Elförbrukning - Jämför din elförbrukning med andra" på Byggahus.se?

Svaret hittar du här: [länk]

Vinnaren utses 14/10.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.

1. Vi bor på landet. En ensam fastighet med dålig insyn. Hade varit trevligt att ha lite koll när man är på resande fot eller jobbar.

2. Bostadstyp

• Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
[bild]

Äntligen fredag och dags för ny tävling :giggle:. Håller du koll på Byggahus.se? Då har du chansen att vinna detta övervakningskit från Eufy. Kitet är trådlöst, har ett års batteritid, kräver inget abonnemang och kan användas både inom-och utomhus.

För att tävla gör du såhär:

1. Motivera varför just du ska vinna detta smarta övervakningskit

2. Besvara frågan: Vad är den första uppgiften du fyller i formuläret i tjänsten "Elförbrukning - Jämför din elförbrukning med andra" på Byggahus.se?

Svaret hittar du här: [länk]

Vinnaren utses 14/10.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
1: många stölder pågår i närområdet , vore tryggare med övervakning när man inte är hemma eller sover om natten.
2. Bostadstyp

• Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Vi bor ute på landet där det är mörkt om kvällar/nätter och glest med grannar. Familjen skulle känna sig tryggare med övervakningskameror på huset. Att snabbt kunna koppla upp och kolla hur omgivningen ser ut vid t.ex konstiga ljud eller när man inte är hemma.

2. Vilken typ av boende man har.

• Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Jag är nog nojig i överkant, och oro hämmar livskvaliteten. Jag tror att en kamera per långsida på huset skulle lugna mina nerver och på faktiskt riktigt hjälpa mig släppa ner axlarna ett snäpp.

2. Bostadstyp

/C

• Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
1. Det är vaga människor som går runt i vårt område på hösten.

2. Bostadstyp

• Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.