15 069 läst ·
176 svar
15k läst
176 svar
Avslutad: Vinn ett trådlöst kameraövervakningskit
1. Är en ensam tjej som bor i ett gammalt hus mitt ute i skogen, inga grannar på ett gäng kilometer, och många timmars körväg till närmsta person jag faktiskt känner. Att kunna hålla koll på omgivningar och eventuella oanmälda gäster hade varit en enorm lättnad och verkligen gjort livet säkrare för mig här ute i ingenstans. 
2. Bostadstyp!
2. Bostadstyp!
1: Vi i familjen har installerat en kamera på garaget efter en skadegörelse. Vore ju kanon att sätta kamera på fram och baksida av själva huset också. En bieffekt kanske kan vara att man ser var mössen på vinden klättrar upp!
2: Bostadstyp är det man anger först
2: Bostadstyp är det man anger först
1. Inte för att just vi har haft problem med inbrott eller skadegörelse, men det har förekommit i området. Vi har hört konstiga ljud om nätterna men aldrig sett något. Och där kommer ju kameraövervakning in i bilden. Har tittat på Eufy tidigare och gillar att man inte måste ha någon prenumeration- som vissa andra kräver. Men ekonomin tillåter inte detta just nu, så att vinna vore ju kanon, för trygghet och plånbok helt enkelt.
2. Bostadstyp
2. Bostadstyp
1 - Grannar till ett område som är stökigt,
då behövs kameror som inte gör övervakning bökigt.
Det blir perfekt med denna modell,
den övervakar ju både dag och kväll.
I forum om hus vill vi lära oss bygga,
och i vårat hem ska vuxna och barn få känna sig trygga.
2- Bostadstyp
då behövs kameror som inte gör övervakning bökigt.
Det blir perfekt med denna modell,
den övervakar ju både dag och kväll.
I forum om hus vill vi lära oss bygga,
och i vårat hem ska vuxna och barn få känna sig trygga.
2- Bostadstyp
1 Blev så sent som igår rekommenderad av en vän, som har erfarenhet av tre olika märken av övervakningskameror, att köpa just Eufy.
Vi har länge funderat på att skaffa kameror men inte kommit fram till vilken sort.
Är det kanske vår ”tur” att vinna?
2 Bostadstyp
Vi har länge funderat på att skaffa kameror men inte kommit fram till vilken sort.
Är det kanske vår ”tur” att vinna?
2 Bostadstyp
1. Det här larmet är precis vad jag letat efter. Trådlöst, enkelt att installera och utan abonnemang. Min dag är räddad om jag vinner.U Ulrika M.M skrev:[bild]
Äntligen fredag och dags för ny tävling. Håller du koll på Byggahus.se? Då har du chansen att vinna detta övervakningskit från Eufy. Kitet är trådlöst, har ett års batteritid, kräver inget abonnemang och kan användas både inom-och utomhus.
För att tävla gör du såhär:
- Motivera varför just du ska vinna detta smarta övervakningskit
- Besvara frågan: Vad är den första uppgiften du fyller i formuläret i tjänsten "Elförbrukning - Jämför din elförbrukning med andra" på Byggahus.se?
Svaret hittar du här: [länk]
Vinnaren utses 14/10.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
2. Hustyp.
1. Tyvärr har det varit flera inbrott på sistone i vårt i normala fall lugna område. Flera av inbrotten har varit både dagtid och nattetid då de boendes varit hemma. Supertråkigt. Andra i området med liknande kameror har lyckats fånga rekande ungdomar på bild men tyvärr ej så de kunnat identifieras. Med fler kameror i området ökar vi chansen att få ett slut på eländet.
2. Bostadstyp
2. Bostadstyp
1)
Funderar att sätta övervakning på ett förråd utan tillgång av ström.
Detta övervaknings kit hade en fantastisk batteritid - 1 år.
(dock har jag svårt att tro att det stämmer, när vintern och kylan kommer...)
Kan jag ha fel?
2)
typ av boende
Funderar att sätta övervakning på ett förråd utan tillgång av ström.
Detta övervaknings kit hade en fantastisk batteritid - 1 år.
(dock har jag svårt att tro att det stämmer, när vintern och kylan kommer...)
Kan jag ha fel?
2)
typ av boende
1. Ett litet hus utanför staden som närmar sig med otrygghet allt eftersom staden breder ut. Detta hus lämnas ensamt många timmar varje dag mellan jobb och skola. Trygghet att veta att ens nära och kära är hemma, trygghet att veta om vi får påhälsning av för oss okända. det är därför vi önskar att vinna detta övervakningskitU Ulrika M.M skrev:[bild]
Äntligen fredag och dags för ny tävling. Håller du koll på Byggahus.se? Då har du chansen att vinna detta övervakningskit från Eufy. Kitet är trådlöst, har ett års batteritid, kräver inget abonnemang och kan användas både inom-och utomhus.
För att tävla gör du såhär:
- Motivera varför just du ska vinna detta smarta övervakningskit
- Besvara frågan: Vad är den första uppgiften du fyller i formuläret i tjänsten "Elförbrukning - Jämför din elförbrukning med andra" på Byggahus.se?
Svaret hittar du här: [länk]
Vinnaren utses 14/10.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
2. Bostadstyp.
- Skulle vara fint att ha ute vid badbaljan för att kunna se så att ingen hoppar i när vi inte är hemma, att de badar kan jag stå ut med men om det skulle hända något så är det bra att kunna larma så att det inte ligger någon med näsan neråt i baljan när vi kommer hem.
- Vilken typ av bostad man har