Den rymmer en halvliter!

Kan man få två st? Två gamlingar i stort hus med tre våningar, skulle vara perfekt med en på var plan!

500ml.

Med tre katter, en hund och en bebis som precis har börjat krypa runt överallt så får vi dammsuga flera gånger om dagen. En sån här lite smidigare variant vore toppen!

500ml
Min dotter älskar att städa, men vår gamla damsugare är för tung och klumpig för henne och hon blir frustrerad och ledsen. Med en sladdlös Ryobi skulle våra städdagar bli som ett kalas för hela familjen.

500ml rymmer uppsamlare.
Denna skulle jag ha på landet där vi spenderar mycket tid. Blir fort skräpigt på golvet med två barn och två katter som springer in och ut. Sopar dagligen och dammsuger ibland. Denna dammsugare vore drömmen där. Lättare än att ta fram sopborste och sopskyffel. Är också såld på Ryobi överlag och har verktyg i samma serie.

500ml

Självklart har vi redan en dammsugare i vårt hushåll, dock frambringar den konstant svordomar pga sin klumpighet och framförallt den där sladden som alltid går för sig att helt sno sig om den. Gammal är den också, så sugförmågan inte den bästa. Jag hade med andra ord inte haft dåligt samvete att byta ut detta åbäke mot denna smidiga pjäs.

Den rymmer 500ml
Med en damsugare på batteri skulle jag känna mig fri, suga upp min lort och göra det fort. Städa bilar och golv utan sladdmetrar tolv. Min fru skulle älska mig då, när jag dammsög åt stora och små!

Svar: 500ml

Motivering: vår nuvarande dammsugare håller på att ge upp. Då vi har en del Riktigt bra Ryobi one produkter sedan tidigare skulle denna dammsugare passa oss fantastiskt bra.

500 ml

Med många skrymslen och vrår hade det varit skönt med en dammsugare som inte bara står. Utan används! För att den är enkel och tillgänglig och lätt att bära runt i husets alla trappor.

Fråga: Hur mycket rymmer den påsfria uppsamlaren som sitter på skaftet?
Svaret: 500 ml

Städning suger. Men med Ryobis sladdlösa dammsugare suger det på rätt sätt: snabbt, effektivt och enkelt.

500ml
Jag har ingen dammsugare.

500ml
Jag har ingen dammsugare.

Svar: 500 ml

Det går inte en måltid med tre barn i huset utan att dammsugaren åker fram och återställning av ordning behöver ske. Med två små nytillkomna marsvin hittar man nu dessutom hö över hela huset där smådjursklappning ägt rum. Vid tidigare erfarenheter av designade sladdlösa dammsugare fann man att de var bra på en sak, se snygga ut när de inte användes. Ryobin kommer användas tillsammans med övrig arsenal av samma märke.

500ml

Har länge suktat efter en sladdlös dammsugare. Allt borde vara sladdlöst!
/Per

500 ml

Skulle användas flera gånger om dagen, så jag slipper trampa på kattens stenhårda diamanter till kattsand och svära en ramsa och halta vidare!

500 ml

När min fru fick bröstcancer gick jag med på att adoptera en äldre hund så familjen fick något annat att tänka på samtidigt som en hund får guldkant på sina sista år. En sladdlls dammsugare hade varit ett välkommet tillskott för att städa efter honom - något som även barnen skulle kunna hjälpa till med nu när laget är en person kort.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.