Svar: 1,6 mm
Jag har köpt ett eget hus för tre månade sen.
Skulle verkligen behöva en trimmer, klipper nu för hand.
Och med ryobis trimmer läggs grunden till att köpa fler ryobi maskiner för mig.
Många grejer som behövs i ett eget hus

Tråden är 1.6 ....Nu har jag bott mitt hus med trädgård ogräs o gräsmatta i snart 30 år utan att ha ägt en trimmer.
Sent vaknar syndaren så kanske dags att börja trimma lite .....

Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Håll din trädgård i trim med en effektiv grästrimmer! Delta i tävlingen och ta chansen att vinna den batteridrivna grästrimmern RLT1825M13S från Ryobi. Den har 25 cm klippbredd för ett effektivt arbete och funktionen EasyEdge™ för snabb och enkel kantklippning. På fronten sitter ett extra handtag som ger bra komfort och ett stabilt arbetssätt. Trimmertråden matas fram automatiskt och trimmern laddas upp på under en timme. Grästrimmern ingår i Ryobis ONE+ serie, och levereras med både batteri och laddare.

Totalt värde: ca 1 350 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna grästrimmern, i ett inlägg i den här tråden.
Fråga: Vilken tjocklek har trimmertråden?
Svaret hittar du här: [länk]

Vinnaren utses fredagen den 5 juni.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
Tråden är 1,6 mm

Har precis bytt boende och då passar batteridriftad trimmer för att klippa upp en gammal nyomstardad köksträdgård mellan pallkragar!

Trimmertråden är 1,6 mm

Det har jag en (billig), men klarar inte att kapa någon dimension alldeles för svag och kort körtid ! Dags till nytt !

D09
Svar 1,6mm

Grabben sponsrar sin farmor med att klippa gräset.

Vore kul att introducera lite coola maskiner för dom tills gräset vuxit upp nästa gång :)

• Pojke klipper gräsmattan med grästrimmer i soligt trädgård.
Trådtjocklek 1.6mm
Att på helgen med denna ryobi få trimma kring huset, gör att man slipper snubbla i gruset.

Svaret är 1. 1,6 mm

Nu när roboten fått fart så är det klart - min kropp förfaller i rasande fart.
Så slit mig från tv-soffan och film - det är dags att komma i trim
Ja, snälla ge mig en trimmer, så kanske jag åtminstone några muskler förnimmer. .

1,6 mm
Jag vill vinna en trimmer till min pappa då hans tråkigt nog blev stulen från garaget tidigare i år och jag vet att han önskar sig en ny, det vore fantastiskt att överraska honom med det!

Svar: 1,6mm trimmertråd
Motivering: Bor i radhus med liten tomt, skulle sitta fint med en tyst liten trimmer. Då blir grannarna glada med.

Svar 1.6mm.
Jag vill vinna grästrimmern för att jag är trött på att gå runt med häcksaxen och klippa bort alla dessa spröt som givetvis blir kvar runt träd, hus och annat.
Det hade gjort mina trädgårdssysslor betydligt roligare.

Hej!
Svar, 1.6mm
Save me obi one Ryobi, you're my only hope.

Svar:1,6mm

När vi köpte hus för 10å år sen köpte jag en billig sladdlös trimmer. Ett par år sen bestämde jag att köra slut på tråden innan jag köper ny men den bara vägrar ta slut. Att vinna en ny trimmer skulle ta mig ur mitt lidande.

Svar: 1,6mm

Stugbygget är igång, skogstomten uppröjd men kirskålen och nässlorna växer tätt i stenmuren, på uppfarten, längs vägen... ja precis överallt. Drömmen om en ljuvlig trädgård - uteplats i ölandsten, frodiga bärbuskar, en häck och egen rabarbersaft känns långt borta. Med denna ryobitrimmer skulle drömmen komma lite närmare, som en kompis i kampen mot oönskat ogräs och vildvuxna buskage.

Ja tack!
Ensamstående tvåbarnsmorsa med gräsmatta som inte kan starta bensindrivna trimmern. Lite drygt att trimma med en sax

Svaret på frågan är 1.6 mm.

Godmorgon!

Trimmertråden är 1,6mm.

Jag förtjänar att vinna trimmern för att jag är både nybliven husägare och nybliven mamma. Tid är en bristvara här och en grästrimmer skulle underlätta tillvaron och ge mig mer tid för min bebis.
/Cecilia

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.