4 513 läst ·
174 svar
5k läst
174 svar
Avslutad: Vinn en skaftdammsugare från Wilfa!
Wow, vilken fantastisk vinst! 130 minuter tar det. Vi har en liten kanin som sprider sitt smuts, en sån smidig och kraftfull dammsugare hade varit så magiskt att smidigt plocka fram när behov uppstår 🎉🩵Andrea Rosberg skrev:
Nu har du chansen att vinna en Innovac Xceed Flow – en kraftfull sladdlös skaftdammsugare med 3-i-1-funktion!✨
[bild]
Dammsug, moppa eller använd den som handdammsugare – allt i samma maskin. Med två avtagbara batterier får du upp till 2 x 65 minuters användningstid. Smart dammsensor och LED-ljus på munstycket gör städningen både effektiv och smidig!
Vinstvärde: 5499 kr
Så här tävlar du:
Tävlingsfråga:
- Svara på tävlingsfrågan nedan
- Motivera varför just du ska vinna
Hur många minuter tar det att ladda batteriet fullt via USB‑C?
Det rätta svaret hittar du här:
[länk]
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden.
Vinnaren presenteras fredagen den 27 februari.
Lycka till! 💫
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas direkt från Wilfa.
Meddela gärna i tråden när vinsten har anlänt, så att vi har koll på logistiken.
Stort tack till Wilfa som sponsrar tävlingen! 🥳
Administrator
· Skåne
· 8 684 inlägg
Då var förra veckans tävling avslutad och juryn har enats om en vinnare.
Den som kammar hem en skaftdammsugare är @Pin med inlägg #16, stort grattis! 🥳
Vi önskar alla en trevig helg och till er som inte vann den här veckan så finns det redan en ny tävlig uppe: https://www.byggahus.se/forum/threads/tavling-vinn-en-batteridriven-grensag.571049/
Den som kammar hem en skaftdammsugare är @Pin med inlägg #16, stort grattis! 🥳
Vi önskar alla en trevig helg och till er som inte vann den här veckan så finns det redan en ny tävlig uppe: https://www.byggahus.se/forum/threads/tavling-vinn-en-batteridriven-grensag.571049/
130 minuterAndrea Rosberg skrev:
Nu har du chansen att vinna en Innovac Xceed Flow – en kraftfull sladdlös skaftdammsugare med 3-i-1-funktion!✨
[bild]
Dammsug, moppa eller använd den som handdammsugare – allt i samma maskin. Med två avtagbara batterier får du upp till 2 x 65 minuters användningstid. Smart dammsensor och LED-ljus på munstycket gör städningen både effektiv och smidig!
Så här tävlar du:
Tävlingsfråga:
[länk]
Lycka till! 💫
Meddela gärna i tråden när vinsten har anlänt, så att vi har koll på logistiken.
Då dammsugarsladden aldrig räcker ner i trapphuset så hade denna batteridrivna skaftdammsugare varit smidig. Att den även klarar av att moppa gör den helt perfekt till mina behov.
Håller tummarna att du vinner!A Annika Dadis Nilsson skrev:
Bra motivering. 👌
Dock tror jag det blir tufft om du kollar inlägget ovanför ditt. 😉
1. 130 minAndrea Rosberg skrev:
[bild]
Så här tävlar du:
Tävlingsfråga:
[länk]
Lycka till! 💫
2. Perfekt till trappan ner till gillestugan och som komplement till robotdammsugaren 🤩🍀
Vid kapning av grenar, ca 4 cm, upp till 80 snitt. Ca 25 min kontinuerlig körning
Min fru säger att jag har 'tummen mitt i handen', men med en GTA 26 kommer jag åtminstone ha en batteridriven såg i den andra! Hjälp mig att förvandla min trädgårdsångest till trädgårdsglädje.
Min fru säger att jag har 'tummen mitt i handen', men med en GTA 26 kommer jag åtminstone ha en batteridriven såg i den andra! Hjälp mig att förvandla min trädgårdsångest till trädgårdsglädje.
Renoverare
· Vimmerby
· 52 inlägg
Du har nog råkat hamna i fel tävlingstråd 🙂Richard Hellman skrev:
Klicka här för att svara