1. 130 minuter
2. Min man fyller år snart och nämnde just idag att han gärna vill ha en skaftdammsugare! Detta skulle vara den perfekta presenten som vi båda fick användning av!

Andrea Rosberg Andrea Rosberg skrev:
Nu har du chansen att vinna en Innovac Xceed Flow – en kraftfull sladdlös skaftdammsugare med 3-i-1-funktion!✨

[bild]

Dammsug, moppa eller använd den som handdammsugare – allt i samma maskin. Med två avtagbara batterier får du upp till 2 x 65 minuters användningstid. Smart dammsensor och LED-ljus på munstycket gör städningen både effektiv och smidig!

Vinstvärde: 5499 kr

Så här tävlar du:
  1. Svara på tävlingsfrågan nedan
  2. Motivera varför just du ska vinna
Tävlingsfråga:
Hur många minuter tar det att ladda batteriet fullt via USB‑C?

Det rätta svaret hittar du här:
[länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden.
Vinnaren presenteras fredagen den 27 februari.

Lycka till! 💫

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas direkt från Wilfa.
Meddela gärna i tråden när vinsten har anlänt, så att vi har koll på logistiken.

Stort tack till Wilfa som sponsrar tävlingen! 🥳
Wow, vilken fantastisk vinst! 130 minuter tar det. Vi har en liten kanin som sprider sitt smuts, en sån smidig och kraftfull dammsugare hade varit så magiskt att smidigt plocka fram när behov uppstår 🎉🩵

130 min laddtid
Håller tummarna för att halka in nu.
Hade rakt av gett den till min partner som när hon separerat och inte fick med dammsugare till sitt nya boende

• Gilla
  • Älska
Silkesnusa och 5 till
  • Laddar…
Nu har du chansen att vinna en Innovac Xceed Flow – en kraftfull sladdlös skaftdammsugare med 3-i-1-funktion!✨

[bild]

Dammsug, moppa eller använd den som handdammsugare – allt i samma maskin. Med två avtagbara batterier får du upp till 2 x 65 minuters användningstid. Smart dammsensor och LED-ljus på munstycket gör städningen både effektiv och smidig!

Så här tävlar du:
Tävlingsfråga:

[länk]

Lycka till! 💫

Meddela gärna i tråden när vinsten har anlänt, så att vi har koll på logistiken.

130 minuter
Då dammsugarsladden aldrig räcker ner i trapphuset så hade denna batteridrivna skaftdammsugare varit smidig. Att den även klarar av att moppa gör den helt perfekt till mina behov.

A Annika Dadis Nilsson skrev:
130 minuter
Då dammsugarsladden aldrig räcker ner i trapphuset så hade denna batteridrivna skaftdammsugare varit smidig. Att den även klarar av att moppa gör den helt perfekt till mina behov.
Håller tummarna att du vinner!
Bra motivering. 👌
Dock tror jag det blir tufft om du kollar inlägget ovanför ditt. 😉

• Haha
  • Gilla
Roger Fundin och 1 till
  • Laddar…

[bild]

Så här tävlar du:
Tävlingsfråga:

[länk]

Lycka till! 💫

1. 130 min
2. Perfekt till trappan ner till gillestugan och som komplement till robotdammsugaren 🤩🍀

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
L Laaajna skrev:
1. 130 min
2. Perfekt till trappan ner till gillestugan och som komplement till robotdammsugaren 🤩🍀
Än en gång, hoppas du vinner!
Kolla 2-3 inlägg upp, men håll tummarna. 🫶

• Gilla
Roger Fundin
  • Laddar…
Vid kapning av grenar, ca 4 cm, upp till 80 snitt. Ca 25 min kontinuerlig körning

Min fru säger att jag har 'tummen mitt i handen', men med en GTA 26 kommer jag åtminstone ha en batteridriven såg i den andra! Hjälp mig att förvandla min trädgårdsångest till trädgårdsglädje.

• Wow
Silkesnusa
  • Laddar…
Richard Hellman Richard Hellman skrev:
Vid kapning av grenar, ca 4 cm, upp till 80 snitt. Ca 25 min kontinuerlig körning

Min fru säger att jag har 'tummen mitt i handen', men med en GTA 26 kommer jag åtminstone ha en batteridriven såg i den andra! Hjälp mig att förvandla min trädgårdsångest till trädgårdsglädje.
Du har nog råkat hamna i fel tävlingstråd 🙂

• Gilla
Richard Hellman
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.