6 785 läst ·
244 svar
7k läst
244 svar
Avslutad: Vinn en Roborock-robotdammsugare!
/ B.
Var snål nog att köpa en billigare variant med släpande mopp, städar golvet lika bra som en blöt långhårig tax…
Så mycket för den hjälpredan.
Var snål nog att köpa en billigare variant med släpande mopp, städar golvet lika bra som en blöt långhårig tax…
Så mycket för den hjälpredan.
Görgen OrreAndrea Rosberg skrev:
Vill du slippa vardagsstädningen? 🧹
[bild]
Det har blivit fredag och den här veckan tävlar vi ut en Roborock Qrevo Edge – en avancerad robotdammsugare som både dammsuger och moppar. Med smart navigering, hög sugkraft och teknik som når ända in i hörn och längs kanter, håller den golven rena helt automatiskt.
Ett smidigt hjälpmedel för dig som vill lägga mindre tid på städning och mer tid på annat!
Vinstvärde: 10 990 kr
Så här tävlar du:
Tävlingsfråga:
- Svara på tävlingsfrågan nedan
- Motivera varför just du ska vinna
Vad kallas teknologin som gör att robotdammsugaren kan nå alla hörn i hemmet?
A) SmartSweep-teknologi
B) FlexiArm-teknologi
C) CornerPro-teknologi
Det rätta svaret hittar du här:
[länk]
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden.
Vinnaren presenteras fredagen den 13 februari.
Lycka till!
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas från oss på Byggahus.se.
Meddela gärna i tråden när vinsten har anlänt, så att vi har koll på logistiken.
🌟 Stort tack till Roborock som sponsrar tävlingen!
De flesta robotar ser världen som en cirkel, men mitt hem är en labyrint i vinkel.
Jag söker en partner med FlexiArm* som inte bara rundar problemen utan charm.
Ge mig tekniken som gör att jag kan sluta leva i 'hörnet av skam' och börja njuta av ett hem som är rent från damm.
* svaret B
Svaret är B) FlexiArm-teknologiAndrea Rosberg skrev:
[bild]
Det har blivit fredag och den här veckan tävlar vi ut en Roborock Qrevo Edge – en avancerad robotdammsugare som både dammsuger och moppar. Med smart navigering, hög sugkraft och teknik som når ända in i hörn och längs kanter, håller den golven rena helt automatiskt.
Ett smidigt hjälpmedel för dig som vill lägga mindre tid på städning och mer tid på annat!
Så här tävlar du:
Tävlingsfråga:
A) SmartSweep-teknologi
B) FlexiArm-teknologi
C) CornerPro-teknologi
[länk]
Lycka till!
Meddela gärna i tråden när vinsten har anlänt, så att vi har koll på logistiken.
Jag har tio katter och en hund, varav flera har räddats från gatan. Jag älskar dem innerligt, men städningen kan ju knäcka en ibland. Jag skulle ha mer tid att sitta och gosa med dem! 😀
Hej.Andrea Rosberg skrev:
[bild]
Så här tävlar du:
Tävlingsfråga:
A) SmartSweep-teknologi
B) FlexiArm-teknologi
C) CornerPro-teknologi
[länk]
Lycka till!
Svaret är : ) FlexiArm-teknologi
Önskan är: Efter ett år i sorg så prioriterar man om vad som är viktigt i livet. Att då få hjälp med dammsugningen vore en dröm. Rent och snyggt och mer tid med familjen.
1. FlexiArm-teknologiAndrea Rosberg skrev:
[bild]
Så här tävlar du:
Tävlingsfråga:
A) SmartSweep-teknologi
B) FlexiArm-teknologi
C) CornerPro-teknologi
[länk]
Lycka till!
2. Våra katter fäller, barnen smular och radhuset samlar grus. Just nu leder smutsen med 1–0, men med en robotdammsugare skulle vi kunna vända matchen!
FlexiArm-teknologi
Det här är verkligen en drömvinst för mig! Med jobb, vardag och allt som ska hinnas med hade det varit fantastiskt att få hjälp med städningen. En robotdammsugare som både dammsuger och moppar, och dessutom kommer åt i hörn och längs kanter, hade sparat så mycket tid och energi. Då kan jag lägga mer tid på familjen och annat som är roligare än att städa.
Håller verkligen tummarna! 😊
Det här är verkligen en drömvinst för mig! Med jobb, vardag och allt som ska hinnas med hade det varit fantastiskt att få hjälp med städningen. En robotdammsugare som både dammsuger och moppar, och dessutom kommer åt i hörn och längs kanter, hade sparat så mycket tid och energi. Då kan jag lägga mer tid på familjen och annat som är roligare än att städa.
Håller verkligen tummarna! 😊
Svar: B) FlexiArm-teknologi
Jag vill vinna eftersom jag är trött på att mitt hus alltid lyckas se “lite småstökigt” ut, även fem minuter efter att jag städat. Det spelar ingen roll hur noga man är – damm, smulor och mystiskt grus dyker upp som om någon smyger in på nätterna och strör ut det med flit.
Och så har vi hörnen… Alltså, hörn är ju städningens Bermuda-triangel. Man dammsuger, man tycker man är klar, och sen tittar man lite närmare och ser att det ligger en hel liten samling dammråttor där inne och har byggt samhälle.
Jag vill vinna eftersom jag är trött på att mitt hus alltid lyckas se “lite småstökigt” ut, även fem minuter efter att jag städat. Det spelar ingen roll hur noga man är – damm, smulor och mystiskt grus dyker upp som om någon smyger in på nätterna och strör ut det med flit.
Och så har vi hörnen… Alltså, hörn är ju städningens Bermuda-triangel. Man dammsuger, man tycker man är klar, och sen tittar man lite närmare och ser att det ligger en hel liten samling dammråttor där inne och har byggt samhälle.
Flexi-Arm
Jag bygger och förbättrar gärna huset – men jag har ännu inte kommit så långt att golven städar sig själva.
En Roborock Qrevo Edge skulle vara det perfekta steget mot ett smartare hem: den tar hand om damm, smuts och hörn, medan jag gör det jag är bättre på – att bygga och fixa.
Kort sagt: jag bygger huset, roboten sköter städningen. Rimlig arbetsfördelning.
Jag bygger och förbättrar gärna huset – men jag har ännu inte kommit så långt att golven städar sig själva.
En Roborock Qrevo Edge skulle vara det perfekta steget mot ett smartare hem: den tar hand om damm, smuts och hörn, medan jag gör det jag är bättre på – att bygga och fixa.
Kort sagt: jag bygger huset, roboten sköter städningen. Rimlig arbetsfördelning.
Hej,
1: FlexiArm-teknologi
2: Med ett garage som behöver byggas klart, en övervåning som inte ens är påbörjad och sitt första barn på väg så är det lätt att känna sig stressad.. Med denna robot så hade det iallafall blivit en mindre sak att tänka på!
1: FlexiArm-teknologi
2: Med ett garage som behöver byggas klart, en övervåning som inte ens är påbörjad och sitt första barn på väg så är det lätt att känna sig stressad.. Med denna robot så hade det iallafall blivit en mindre sak att tänka på!
Flexi arm teknologi.
Finns det tråkigare syssla än att dammsuga för hand. 😅
Finns det tråkigare syssla än att dammsuga för hand. 😅
Rätt svar:
B) FlexiArm-teknologi
Min robotdammsugare (en kass neato... så kanske ingen större förlust) gav upp dagen efter att jag bytt soffben så den skulle sluta fastna där under. Som heltidsarbetande ensamstående mamma finns det begränsade resurser i form av både tid och pengar att den här vinsten hade gjort stor skillnad i mitt liv.
B) FlexiArm-teknologi
Min robotdammsugare (en kass neato... så kanske ingen större förlust) gav upp dagen efter att jag bytt soffben så den skulle sluta fastna där under. Som heltidsarbetande ensamstående mamma finns det begränsade resurser i form av både tid och pengar att den här vinsten hade gjort stor skillnad i mitt liv.
B) FlexiArm-teknologiAndrea Rosberg skrev:
[bild]
Så här tävlar du:
Tävlingsfråga:
A) SmartSweep-teknologi
B) FlexiArm-teknologi
C) CornerPro-teknologi
[länk]
Lycka till!
Jaaa, jag vill jättegärna slippa vardagsstädningen 😊 Tycker det är så tråkigt med städning och det blir påtagligt när man böjer sig ner och ser damm och dammråttor mellan gångerna. Har långt hår så det verkar göra susen för att få till dem? Har bytt ut till lägre trösklar så den skulle definitivt göra sig bra hemma hos mig 🌟🙏😀