6 713 läst ·
244 svar
7k läst
244 svar
Avslutad: Vinn en Roborock-robotdammsugare!
Rätt svar är ”B”. Vore underbart att få denna teknik!Andrea Rosberg skrev:
Vill du slippa vardagsstädningen? 🧹
[bild]
Det har blivit fredag och den här veckan tävlar vi ut en Roborock Qrevo Edge – en avancerad robotdammsugare som både dammsuger och moppar. Med smart navigering, hög sugkraft och teknik som når ända in i hörn och längs kanter, håller den golven rena helt automatiskt.
Ett smidigt hjälpmedel för dig som vill lägga mindre tid på städning och mer tid på annat!
Vinstvärde: 10 990 kr
Så här tävlar du:
Tävlingsfråga:
- Svara på tävlingsfrågan nedan
- Motivera varför just du ska vinna
Vad kallas teknologin som gör att robotdammsugaren kan nå alla hörn i hemmet?
A) SmartSweep-teknologi
B) FlexiArm-teknologi
C) CornerPro-teknologi
Det rätta svaret hittar du här:
[länk]
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden.
Vinnaren presenteras fredagen den 13 februari.
Lycka till!
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas från oss på Byggahus.se.
Meddela gärna i tråden när vinsten har anlänt, så att vi har koll på logistiken.
🌟 Stort tack till Roborock som sponsrar tävlingen!
Då var tävlingen avslutad!
Vad roligt att så många har deltagit i tävlingen om Roborock Qrevo Edge robotdammsugaren! Hela 241 personer var med och tävlade! 🎉
Det fanns flera värdiga vinnare, så juryn har haft ett tufft jobb med att utse en. Men till slut föll valet på…
@etompau med inlägg #9! 🥳 Stort grattis till dig!
Stort tack till alla som har deltagit i tävlingen. Vi önskar er en fortsatt trevlig fredag!
Vad roligt att så många har deltagit i tävlingen om Roborock Qrevo Edge robotdammsugaren! Hela 241 personer var med och tävlade! 🎉
Det fanns flera värdiga vinnare, så juryn har haft ett tufft jobb med att utse en. Men till slut föll valet på…
@etompau med inlägg #9! 🥳 Stort grattis till dig!
Stort tack till alla som har deltagit i tävlingen. Vi önskar er en fortsatt trevlig fredag!
Redigerat:
1:B) flexi-arm teknologi
2:
Motivation:
Jag har nyligen byggt hus med både barn och husdjur, vilket betyder att det alltid finns smulor, damm och leriga tassavtryck överallt. Att vinna en Roborock Qrevo Edge skulle inte bara ge mig mer tid över till familjen och roliga projekt, utan också hjälpa till att hålla hemmet rent och trivsamt utan att jag ständigt behöver dra fram dammsugaren själv. Det skulle verkligen göra vardagen enklare och roligare för oss!
2:
Motivation:
Jag har nyligen byggt hus med både barn och husdjur, vilket betyder att det alltid finns smulor, damm och leriga tassavtryck överallt. Att vinna en Roborock Qrevo Edge skulle inte bara ge mig mer tid över till familjen och roliga projekt, utan också hjälpa till att hålla hemmet rent och trivsamt utan att jag ständigt behöver dra fram dammsugaren själv. Det skulle verkligen göra vardagen enklare och roligare för oss!
Nu har roboten fått köra sitt första städpass, och kan bara säga att jag är imponerad av hur många funktioner man har lyckats pressa in i en sådan här produkt.
Dammsugning, golvmoppning med dubblar roterande dukar, vattentankar och automatisk tömning via dockningsstationen. Lägg sedan till kamera, LIDAR och någon sorts AI-funktion för hinderdetektering samt mekanism/motor för att höja fronten vid passage av trösklar och mattor, vet faktiskt inte mer vad som skulle behövas.
Höll på att gömma att den inbyggda kameran kan nyttjas på distans samt det går att koppla upp en talförbindelse till roboten.
Ett rejält hästjobb skulle jag säga att mecka ihop alla dessa funktioner i en rund plastlåda med tillhörande app.
Tack för den fina vinsten.
Dammsugning, golvmoppning med dubblar roterande dukar, vattentankar och automatisk tömning via dockningsstationen. Lägg sedan till kamera, LIDAR och någon sorts AI-funktion för hinderdetektering samt mekanism/motor för att höja fronten vid passage av trösklar och mattor, vet faktiskt inte mer vad som skulle behövas.
Höll på att gömma att den inbyggda kameran kan nyttjas på distans samt det går att koppla upp en talförbindelse till roboten.
Ett rejält hästjobb skulle jag säga att mecka ihop alla dessa funktioner i en rund plastlåda med tillhörande app.
Tack för den fina vinsten.
Klicka här för att svara