1 888 läst ·
63 svar
2k läst
63 svar
Avslutad: Vinn en premium Beast-blender!
1 minut.
I familjen finns två klämmisälskare, men tyvärr är det just nu bara lillebror som får njuta av makens goda fruktsmoothies eftersom det är för meckigt att göra i större mängd (och tålamodet hos en hungrig 3,5-åring lämnar en del övrigt att önska). Tänk vilken fröjd att snabbt kunna slänga ihop mellis till oss alla fyra mitt i sommarens fasadmålningsprojekt, och dessutom sen kunna toppa med en rejäl iskaffe att avnjuta högst upp på byggnadsställningen som jag absolut inte törs titta ner från.
Carbon black skulle passa fint in i vårt kök!
I familjen finns två klämmisälskare, men tyvärr är det just nu bara lillebror som får njuta av makens goda fruktsmoothies eftersom det är för meckigt att göra i större mängd (och tålamodet hos en hungrig 3,5-åring lämnar en del övrigt att önska). Tänk vilken fröjd att snabbt kunna slänga ihop mellis till oss alla fyra mitt i sommarens fasadmålningsprojekt, och dessutom sen kunna toppa med en rejäl iskaffe att avnjuta högst upp på byggnadsställningen som jag absolut inte törs titta ner från.
Carbon black skulle passa fint in i vårt kök!
1Andrea Rosberg skrev:
Sugen på smoothies, iskaffe eller varför inte proteinshakes i sommar?🥤🍓🥝
[bild]
Nu har en av er chansen att få hem en Beast Mighty Plus 850 blender, sponsrad av Kitchen Living Dining. Den kraftfulla men smidiga mixern på 850 watt passar perfekt för allt från krämiga smoothies till dressingar, dippar och svalkande sommardrinkar! ☀️
[bild]
Blendern levereras med tre olika behållare som även fungerar som praktiska dricksflaskor med lock och sugrör, perfekt både hemma och på språng.
Finns i fem stilrena färger - vinnaren väljer själv sin favorit! 🥳
Vinstvärde: 2 699 kr
Så här tävlar du:
Tävlingsfråga:
- Svara på tävlingsfrågan nedan
- Motivera varför just du ska vinna
- Berätta vilken färg du helst skulle vilja ha på blendern
Hur länge varar den automatiska mixcykeln på Beast Mighty Plus 850?
A) 30 sekunder
B) 1 minut
C) 2 minuter
Det rätta svaret hittar du här:
Beast Mighty Plus 850 blender
Posta ditt svar, motivering och val av färg i den här tråden.
Vinnaren presenteras fredagen den 29 maj.
Lycka till! 🤩
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du INTE har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas direkt från Kitchen Living Dining
Stort tack till Kitchen Living Dining som är veckans sponsor! ✨
B) 1 minut
2
Jag vill dricka smoothies jämt, för att de är som en hel måltid – eller efterrätt eftersom de är så underbart goda. De ger så mycket positiv och glad energi och jag blir verkligen lycklig av smoothies. Jag ser det som en utmaning att mixa och trixa ihop nya favvokombos. En ny blender skulle innebära att jag snart skulle ha en helt egen receptbok
3
Önskar färgen sand!
Tävlingen är nu avslutad!
Tack till alla som deltog i tävlingen!
Juryn har nu utsett en vinnare av en Beast Mighty Plus 850 blender och vi gratulerar @Dennan4 med inlägg #14 som är veckans vinnare. Stort grattis till dig! 🥳
Vi hoppas att mixern kommer till flitig användning för hela familjen, både till nyttiga smoothies med egenodlade råvaror och till något extra gott för de vuxna. 🍓🍹
Vi önskar er alla en trevlig helg! 🌞
Juryn har nu utsett en vinnare av en Beast Mighty Plus 850 blender och vi gratulerar @Dennan4 med inlägg #14 som är veckans vinnare. Stort grattis till dig! 🥳
Vi hoppas att mixern kommer till flitig användning för hela familjen, både till nyttiga smoothies med egenodlade råvaror och till något extra gott för de vuxna. 🍓🍹
Wow, tack det ser hela familjen fram emot!Andrea Rosberg skrev:
Tävlingen är nu avslutad!
Klicka här för att svara