Byggahus.se

Avslutad: Vinn en kraftig byggplatsradio med bluetooth

1. T
    Medlem Nivå 10
    39000 produkter.

Musik gör arbetet roligare och håller humöret uppe. Rock med energi i för att pumpa energin när man är flera, ljudbok för att fokusera när man arbetar ensam.

2. K
    Medlem Nivå 4
    Svar. 39000

Perfekt med en sådan radio, då kan man äntligen kanske slippa kollegornas s.k skön sång.

3. En apelsin
    Nybyggare · Nivå 7
    Svar: 39000

Bygget av fritidshuset är ensamt ibland. Familjen, en timme bort. Det är bara verktygen, skogen och sjön som låter. Jag vill ha sällskap! Av musiken, podcasts, radio.. Lite trevliga ljud av hög kvalitet helt enkelt, gärna med en radio som klarar av dammet, målarfärgen och en stor klick spackel utan att gå i tusen bitar!

4. jarlh
    Medlem · Nivå 9
    Svar: Proffsmagasinet har 39000 produkter i sitt sortiment.

Motivering varför just jag borde vinna;

Jag lovar härmed att varken störa grannar eller arbetskamrater med vinsten! Däremot kommer den passa mig utmärkt då jag behöver underhållning i arbetet.

5. J
    Medlem Nivå 8
    39000 produkter
    Jag kan inte ha hörlurar med radio eftersom täckningen är för dålig, men med bluetooth kan man ju lyssna på det som redan är nedladdat!

6. T
    Medlem Nivå 2
    Svar: 39 000 produkter

Motivering:
    Allt arbete som man har framför sig med husen, blir så mycket trevligare när man kan lyssna på musik. En vinst vore väldigt uppskattad!

7. Immobil
    Medlem · Nivå 16

Motivering: Jag har inte vunnit tidigare, så det är hög tid nu!

8. B
    Medlem Nivå 1
    Svar:39000 produkter.
    Med en radio från Dewalt kan man klara allt.

9. F
    Medlem Nivå 1
    SVAR: 39 000

För Egon är livet som snickare tungt
    Nu när svärdottern köpt hus är det annat än lugnt.

Många åsikter har hon var dag,
    Om byggnadskonstruktioner av alla de slag.

Hon verkar tror att hon kan mer än han,
    Trots att han får betraktas som en högst erfaren man.

Vad skönt att höra radio istället för allt tjat! Ja svärfar Egon förtjänar en DeWalt, inte mer gnat!

(Min svärfar är ju egentligen bäst men ibland är det svårt för en envis och viljestark svärdotter att vara tyst. Vore därför kul att få visa sin uppskattning i form av en present! /Frida)

10. A
    Medlem Nivå 1

39,000 artiklar

Efter 7 års byggande skulle det vara roligt om min granne fick höra annat än mig tjoande.

11. Handyman72
    Medlem Nivå 1
    Hela 39000 produkter!

Den radion är ett måste! Grymt att ha lång speltid samtidigt att smidigt ta med sig musiken vart man än vill. Behövs det så drar vi på volymen så vi alla hör..man det bli bättre?!

12. M
    Medlem Nivå 1
    Svar:39000 prudukter

Skulle sitta fint med en ny radio då den gamla gav upp i förra rusten och med det så försvann lusten

13. ogrens
    Medlem Nivå 1
    39000 artiklar

Vi skulle behöva detta av två anleningar, dels tycker jag at tdet är otroligt tråkigt att renovera och musik hjälper till att lätta detta obehag. Dessutom skulle jag kunna ta med denna låda till dotterns fotbollsträningar och på köpet göra träningarna roligare för våra 30 tjejer.

14. W
    Medlem Nivå 1

Motivering: Proffsmagasinet har allt jag behöver för jobbet, men även det lilla extra som förgyller arbetsdagen.....

15. OCDennis
    Allvetare Nivå 1
    Hallå eller! Tja.. Gissar på ca 39’000 give or take.. Å så var det motiveringen då.. Svårt att inte låta som en ”trasig skiva” eller fake.. Men vad sägs om.. Min styggt duktiga tinnitus gör en arbetsmiljö utan musik, som jag valt att fokusera mig på i min situation för att inte gå ballistic, är sjukt ohanterlig! Det och att folk behöver mer Country & Western i sina öron! /OCDennis