7 964 läst ·
84 svar
8k läst
84 svar
Avslutad: Vinn en kraftig byggplatsradio med bluetooth
Svar: 39000
Bygget av fritidshuset är ensamt ibland. Familjen, en timme bort. Det är bara verktygen, skogen och sjön som låter. Jag vill ha sällskap! Av musiken, podcasts, radio.. Lite trevliga ljud av hög kvalitet helt enkelt, gärna med en radio som klarar av dammet, målarfärgen och en stor klick spackel utan att gå i tusen bitar!
Bygget av fritidshuset är ensamt ibland. Familjen, en timme bort. Det är bara verktygen, skogen och sjön som låter. Jag vill ha sällskap! Av musiken, podcasts, radio.. Lite trevliga ljud av hög kvalitet helt enkelt, gärna med en radio som klarar av dammet, målarfärgen och en stor klick spackel utan att gå i tusen bitar!
Svar: Proffsmagasinet har 39000 produkter i sitt sortiment.
Motivering varför just jag borde vinna;
Jag lovar härmed att varken störa grannar eller arbetskamrater med vinsten! Däremot kommer den passa mig utmärkt då jag behöver underhållning i arbetet.
Motivering varför just jag borde vinna;
Jag lovar härmed att varken störa grannar eller arbetskamrater med vinsten! Däremot kommer den passa mig utmärkt då jag behöver underhållning i arbetet.
SVAR: 39 000
För Egon är livet som snickare tungt
Nu när svärdottern köpt hus är det annat än lugnt.
Många åsikter har hon var dag,
Om byggnadskonstruktioner av alla de slag.
Hon verkar tror att hon kan mer än han,
Trots att han får betraktas som en högst erfaren man.
Vad skönt att höra radio istället för allt tjat! Ja svärfar Egon förtjänar en DeWalt, inte mer gnat!
(Min svärfar är ju egentligen bäst men ibland är det svårt för en envis och viljestark svärdotter att vara tyst. Vore därför kul att få visa sin uppskattning i form av en present! /Frida)
För Egon är livet som snickare tungt
Nu när svärdottern köpt hus är det annat än lugnt.
Många åsikter har hon var dag,
Om byggnadskonstruktioner av alla de slag.
Hon verkar tror att hon kan mer än han,
Trots att han får betraktas som en högst erfaren man.
Vad skönt att höra radio istället för allt tjat! Ja svärfar Egon förtjänar en DeWalt, inte mer gnat!
(Min svärfar är ju egentligen bäst men ibland är det svårt för en envis och viljestark svärdotter att vara tyst. Vore därför kul att få visa sin uppskattning i form av en present! /Frida)
Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Vinn en kraftig byggplatsradio med bluetooth[bild]
Den här veckan tar en lycklig vinnare hem en DeWalt byggplatsradio från Proffsmagasinet.se. Med den här på arbetsplatsen eller renoveringsprojektet blir det roligare att jobba. Den är utrustad med bluetooth för att du ska kunna strömma musik trådlöst från din smartphone eller surfplatta. Den har hela fyra högtalare, två subwoofers, USB-ingång och inbyggd laddare. Det kraftiga höljet skyddar från damm och vattenstänk och den har ett skyddat fack för 18V/14,4V-batteri, spelare/mobil och nätkabel.
Totalt värde ca 4 500 kronor
Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Hur många produkter har Proffsmagasinet i sitt sortiment?
Svaret hittar du här: Proffsmagasinet.se
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 11 oktober.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Proffsmagasinet.se. Meddela mig när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken. Vi tackar Proffsmagasinet.se för att de sponsrar den här tävlingen.
39,000 artiklar
Efter 7 års byggande skulle det vara roligt om min granne fick höra annat än mig tjoande.
Hela 39000 produkter!
Den radion är ett måste! Grymt att ha lång speltid samtidigt att smidigt ta med sig musiken vart man än vill. Behövs det så drar vi på volymen så vi alla hör..man det bli bättre?!
Den radion är ett måste! Grymt att ha lång speltid samtidigt att smidigt ta med sig musiken vart man än vill. Behövs det så drar vi på volymen så vi alla hör..man det bli bättre?!
Svar:39000 prudukter
Skulle sitta fint med en ny radio då den gamla gav upp i förra rusten och med det så försvann lusten
Skulle sitta fint med en ny radio då den gamla gav upp i förra rusten och med det så försvann lusten
39000 artiklar
Vi skulle behöva detta av två anleningar, dels tycker jag at tdet är otroligt tråkigt att renovera och musik hjälper till att lätta detta obehag. Dessutom skulle jag kunna ta med denna låda till dotterns fotbollsträningar och på köpet göra träningarna roligare för våra 30 tjejer.
Vi skulle behöva detta av två anleningar, dels tycker jag at tdet är otroligt tråkigt att renovera och musik hjälper till att lätta detta obehag. Dessutom skulle jag kunna ta med denna låda till dotterns fotbollsträningar och på köpet göra träningarna roligare för våra 30 tjejer.
Hallå eller! Tja.. Gissar på ca 39’000 give or take.. Å så var det motiveringen då.. Svårt att inte låta som en ”trasig skiva” eller fake.. Men vad sägs om.. Min styggt duktiga tinnitus gör en arbetsmiljö utan musik, som jag valt att fokusera mig på i min situation för att inte gå ballistic, är sjukt ohanterlig! Det och att folk behöver mer Country & Western i sina öron! /OCDennis