2000 bytte Festo namn till Festools. Då vi bygger hus så har vi sparat in på presenter till varandra. Nu när jag fyller år två dagar efter tävlingsavslut så hade denna skruvdragare verkligen gjort mig glad.

År 2000

Det är dags för mig att börja skruva lite, har en del lösa saker hemma.

År 2000

Genom åren som DIY hemmafixare har det varit ett antal skruvdragare som förbrukats och jag har alltid drömt om en dragare av riktig kvalitet. Det gör ont i miljösamvetet med "slit-och-släng" och det vore underbart med en kvalitetsdragare som kommer räcka mig livet ut - och testamentera till något av barnen sedan.

År 2000

Jag fick en höftprotes inopererad för en vecka sedan och väntar uttråkad på att bli tillräckligt frisk för att fortsätta med alla projekten här hemma. Denna Festool skulle då bli en bra kompis till de framtida jobben.

Året var 2000.

Min äldre dragare fungerar dåligt så en ny med fräscha batterier skulle göra underverk. Allt är bättre än att skruva med handkraft.

Fingers crossed..

År 2000.

Svärfar är snickare och jag hade mer än gärna vunnit denna maskin för att imponera på honom med riktiga grejer när han är förbi och hjälper med renoveringen!

ÅR 2000

Vill förära min fina syster denna finfina födelsedagspresent nu när hon fyller jämnt i februari! Hon är ensamstående och kämpar och står i. Det är henne, absolut inte brorsan, man ringer till när nåt behöver fixas Barnen är små så de kan inte köpa någon födelsedagspresent ännu, så det vore kul att få hjälpa till. Hon är så värd denna snygga, lyxiga kvalitetskruvdragare som säkert är 100 gånger bättre än den skraltiga hon har (om den fortfarande funkar).

Svar : År 2000
Har en skruv lös, så en ny dragare skulle fixa det problemet.

År 2000.

Med 4 barn i hushållet finns det många andra hål att stoppa pengarna i, man prioriterar att köpa andra saker helt enkelt.

År 2000.

Har aldrig provat en Festool. Skulle vara kul att få testa denna.

År 2000

den skulle passa perfekt till kommande köksbygge där tanken är att bygga det mesta från grunden själv.

1. År 2000

2. För att jag precis ska påbörja min verktygssamling och skruvdragaren är en bra start.

År 2000.

Min gamla skruvdragare har precis lagt av mitt i renoveringen.

Svar: 2000

Har omskolat mig till finsnickare och det vore en dröm att få arbeta med den här fina skruvdragaren. Bättre verktyg än Festool är svåra att hitta!

År 2000 har en massa olika skruvdragare och dom har get upp behöver en ny som jag kan lita på

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.