1. Grannens hängpil föll över mitt plommonträd och bröt av hela kronan och så trädet kommer behöva kapas ned till stammen i höst. Till råga på allt så verkar hängpilen också dragit med sig bollpilen, som står bredvid, i fallet… För när hängpilen sågades av, efter sitt fall, så började bollpilen löva och nu är nästan hela träder kalt. Om någon har en större bollpil så behöver jag inte förklara hur mkt löv det faktiskt blir.

2. Blåskraften är 7,2 N.

1. Har en stuga mitt i en skog med en del lövträd men det är tallbarren som är det besvärliga att försöka kratta är nästan omöjligt så en lövblås/sug skulle verkligen underlätta det arbetet.

2. Blåskraften är 7,2N

Med fem stora ekar och många andra lövträd så blir det mycket löv på tomten!
Samlar alltid upp alla löv för att kunna kompostera till egen jord för våra planteringar. Blir mycket att räfsa upp, en bra lövblås hade verkligen underlättat, framförallt i år eftersom att min fru har skadat ryggen!

Blåskraft: 7,2 N

Pellegnillot71
För övrigt anser jag att alla lövblåsar i hela världen borde förbjudas!

Våran trädgård har träd från alla möjliga världens hörn med små och enorma blad. Hade varit en fröjd att få gå ut i höstsolen och leka med denna fantastiska lövblås!

Maskinen har en blåskraft på 7,2 N.

1) Är man så blåst att man fortfarande använder kratta så är man en kratta som är sugen en lövblås. Tack på förhand !
2) 7,2 N

För visso får man extra träning av att kratta löv, men man får även blåsor på händerna och det kan ta hur lång tid som helst att få tomten fin. Dom små björklöven måste man kratta frenetiskt på, ändå rör dom sig inte en meter. En kapabel batteridriven blåsare hade gjort livet glatt så man kan blåsa rent på ett nafs, perfekt både för gräsmattan och grusgången.

Blåskraften är 7,2N

1. Vår tomt är omringad av lövskog vilket varje år resulterar i timmar av lövinsamling på hösten. En lövblås hade vart grymt för att göra detta snabbare och lättare!

2. 7.2N

K
Hej! Vore kalas att vinna en lövblås då kroppen börjar säga ifrån angående lövräfsning
Svar: 7.2 N

Blåskraft på 7,2N.

När har man inte behov av att blåsa? Är det inte löv under trädgårdssäsongen så är det städning av altan, snö på knöliga trädgårdsgångar, snö på bilen eller helt enkelt en rejäl blåsning i garaget. Årets multiverktyg? Det vill jag ha 😄 är man utan på allt småbarnsförälder och gillar snyggt och prydligt känns behovet uppenbart.

Blåskraft 7,2N
Det skulle underlätta massor med lövblås,lövsug slippa o slita med räfsning o plock med massa löv bland stenpartier. Hoppas på tur för en värkbruten kvinna

1.
Maken har länge tittat på lövblås,
då skulle ordning i trädgården på hösten lättare uppnås.
Många i denna familj som har saker på sin lista,
uppoffrande som han är satte han denna apparat på plats, sista.
Men med en vinst så kan vi göra honom förvånad och glad,
hans reaktion blir nog; - Nu ska jag ta mig an varenda blad!

2.
Blåskraften är 7,2N

I mitt slit och mitt släp på min täppa, jag kratta nog helst vilja släppa.

Blåsa min gård fri från löv, snö och grus, gå runt med ett leende och mun full av snus.

Handskar och blåsor ett minne från förr, när jag parkerat min lövblås baki vår bodadörr.

Jag känner mig lätt utan oljor så fri, när jag laddar den upp uti sitt batteri.

I tävlingstråden och med detta rim inte minst, vill jag gärna och helst gratuleras till vinst.

Blåskraft 7,2N

• Gilla
Knowles
  • Laddar…
Jag skulle ge bort den till min lilla mamma så hon lättare kan städa bort löv i trädgården och även kunna blåsa bort snö på bilen mm.

Blåskraften ligger på 7,2 N

Blåskraften är 7,2 N. Vi behöver verkligen en lövblås. Vi orkar inte längre räfsa ihop alla löv.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.