Vi är sex personer i familjen och en sån fritös hade kommit väl till pass

25 kategorier.

Med 4 barn mellan 7 och 19år och en salig blandning mellan matvägran, ätstörning, matvrak och kanske dålig uppfostran så är pommes det enda tillbehöret där ingen gnäller och klagar. En ActiFryer skulle vara drömmen för pappans midjemått.

L-Bror
25 kategorier

Airfryer?
Känns som nått som vore kul att testa

Svar: 22

Hoppas på turen att vinna en ActiFryer. Den matlagningsglada 13-åringen skulle bli väldigt överraskad och glad.

Jag räknar till 25 kategorier.
Jag vill vinna för att luftfritering är ett roligt sätt att laga mat. Har testat lite men vill mer. Vill gärna experimentera och kunna bjuda många.

Kristina

Vi lagar regelbundet mat hemma som vi tillsammans med andra givare delar ut till behövande som kommer till katolska kyrkan i Malmö och äter sig mätta. Vi använder en traditionell "oljefritös" när vi gör friterad mat, det vore ju toppen på alla sätt för alla inblandade att använda en sådan här fritös i stället.

Vi lagar regelbundet mat hemma som vi tillsammans med andra givare delar ut till behövande som kommer till katolska kyrkan i Malmö och äter sig mätta. Vi använder en traditionell "oljefritös" när vi gör friterad mat, det vore ju toppen på alla sätt för alla inblandade att använda en sådan här fritös i stället.

Också var det ju frågan också: 25 stycken!

25 kategorier
Vi har precis fått överta en gammal handvevad köttkvarn och börjat göra egna högrevsburgare och med en ActiFryer för hemgjorda pommes frites så skulle det kännas som att äta på en lyxigare hamburgerrestaurang fast hemma.

Denna maskin är lösningen på mångas problem i vardagen. Nästan ingett fett ändå nästa proppmätt och mycket god mat! Otroligt hur tekniken går framåt och bidrar till en vettig näringsmässig måltid, minimalt med fett. Jag behöver denna maskin som en del i min livsstilsomvandling från tjock och fet till sund och stark!

23 kategorier

Jag vill ha den för att få överraska med ny mat och jag älskar att testa ny matlagningteknik. Har aldrig ägt något som påminner om en fritös.

25 kategorier får jag det till

Motivering.

Vill verkligen ge detta till familjen.
Efter 10 dagar med sjukhusmat då dottern legat inlagd så vore det väldigt kul att få överraska familjen med denna airfrier:D
Vore skönt att få vända sjukhusvistelsen till bågot bättre. Starten på 2021 va ju inget vidare så nu hoppas jag och familjen på vinst (y):D

25

Jag vill inte ha den, men jag vill absolut inte att någon som postar i forumet för första gången får den!

Om min lott mot förmodan får den ge den till någon med fler än 100 inlägg. :cool:

• Gilla
Keiller
  • Laddar…
Du menar de som bara gör inlägg i tävlingstrådarna men aldrig annars postar något? Ja, vi får väl hoppas att tävlingsledningen tänker likadant:D

• Gilla
Luddis_1
  • Laddar…
25 kategorier.

Håller på att renovera köket
Svart granit och vad passar då bättre än en svart ActiFryer

25 st
Nån här hemma sa du köper inte en köksmaskin till. Vinna är fortfarande OK !

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.