11 298 läst ·
62 svar
11k läst
62 svar
Avslutad: Vinn Bosch lyxigaste ångstation

Hela sommaren har vi kämpat med ett gammalt förråd... snickrat och målat och när semestern var slut (och även vi ;-) ) stod en häftig walk in closet färdig! Det har alltid varit vår dröm att få ordning och reda på våra kläder och detta i perfekt anslutning till badrum och tvättstuga. En ångstation vore smidigt och en belöning för vårt slit! Hoppas på en härlig fredagsöverraskning!
Redigerat:
Medlem
· Stockholm
· 733 inlägg
Ännu en vecka har lett fram till helg och snart smiter de flesta ut från jobbet och far hem till sina snickeriprojekt. En som kan glädjas lite extra just denna helg är veckans vinnare, som inte är någon mindre än vår medlem -RB-. Stort grattis önskar hela redaktionen!
Motivering: Jag använder skjorta varenda dag i jobbet och har funderat länge på att köpa en ångstation. Men hittills har vi prioriterat renoveringar av huet istället och jag får dras med ett gammalt spottande strykjärn. Nu vill jag ha en förändring
tävlingen är avslutad
Motivering: Jag använder skjorta varenda dag i jobbet och har funderat länge på att köpa en ångstation. Men hittills har vi prioriterat renoveringar av huet istället och jag får dras med ett gammalt spottande strykjärn. Nu vill jag ha en förändring
tävlingen är avslutad
Klicka här för att svara