J
1. Leifheit Nemo
2. Efter flera års renoveringar och nu senast bilning i källaren kan jag nog lugnt påstå att vi har skitigast fönster på gatan. Det måste åtgärdas!

1: Leifheit Nemo

2:
Med fönster i mängder och barnen som styr,
behöver jag hjälp – för tiden är dyr!

1.Leifheit Nemo
2. För att det är så tråkigt att putsa fönster och med en fönsterputsare kanske någon annan vill göra det istället.

LeifheitNemo. Onda axlar gör att jag inte tvättar fönstren varje säsong. Bor vid en grusväg som dammar och landar på fönstren.

Leifheit Nem

Vi är nu uppe i den ålder när allt som kan underlätta arbetet uppskattas.

Den lättaste fönstertvätten heter Leifheit Nemo.

Vi bor vid en grusväg – och som om det inte vore nog har vi två hundar som ständigt trycker sina nosar mot fönstren för att hålla koll på vem som vågar sig förbi. En fönstertvätt skulle inte bara ge bättre utsikt, utan också snabba upp det eviga tvättandet både inne och ute!

1: Leifheit Nemo är lättast

2. Vi har flyttat in i ett hus med gigantiska fönster.
Hur jag än gör så lyckas jag inte putsa dessa utan att få en massa streck och prickar.
Det hade varit så himla intressant att testa om en av dessa skulle kunna fixa allt.
& då kanske man även skulle kunna övertyga barnen att hjälpa till då de bara älskar alla typer av elektriska småmaskiner.

1. Leifheit Nemo

2.
Jag vill vinna fönstertvätten för att kunna se världen klarare – utan ränder, fläckar eller ansträngda armar. Med skinande fönster får både hemmet och humöret ett lyft!

Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Vi har testat 6 stycken populära fönstertvättar och tävlar nu ut dem bland er medlemmar.

[bild]

Fönstertvättarna vi tävlar ut är:
  • Kärcher WV 7 Signature Line
  • Leifheit Nemo – bästa köp
  • Bosch GlassVac
  • Kärcher VW2 Plus N
  • Einhell Brillianto
  • Vileda Windomatic Power
Läs testet här: [länk]

Så här gör du för att tävla:
  1. Svara på frågan: Vilken av fönstertvättarna väger minst? Svaret hittar du i testet: [länk]
  2. Motivera varför just du ska vinna.
Vinnaren utses fredag den 23 maj.

—--------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

[bild]
Leifheit Nemo väger minst men med en unge på armen och en i sele på magen spelar det ingen roll vilken tvätt man använder. Allt är bättre än att tvätta manuellt.

Leifheit Nemo ät den lättaste.

Skull vilja kunna tvätta och få ett bra resultat med mindre ansträngning. Har i alla år använt samma metod som min mamma lärde mig på 60 talet. Har fungerat bra men nu orkar jag inte längre. Fyllda 76 år och alltid putsat fönstren på vårt hus.

Billy Ljunggren
Katodvägen 4
44534 Bohus

tel: 0721595981
billy.hemma @gmail.com

Vi har testat 6 stycken populära fönstertvättar och tävlar nu ut dem bland er medlemmar.

[bild]

• Bosch GlassVac
  • Kärcher VW2 Plus N
  • Einhell Brillianto

1. Svara på frågan: Vilken av fönstertvättarna väger minst? Svaret hittar du i testet: [länk]

—--------------

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

[bild]
1. Leifheit Nemo

2. Nyligen köpt ett stort 70-tals hus med både stora och många fönster. Att försöka ta med tekniken med skurtrasor från några få lägenhetsfönster till några 100% fler känns som något som är gjort för att misslyckas. För utsikten och husfridens skull (min man blir galen på nuvarande fönsterputsning) vore det fantastiskt att vinna!

[bild]

• Bosch GlassVac
  • Kärcher VW2 Plus N
  • Einhell Brillianto

—--------------

[bild]
1. Leifheit Nemo är lättast
2. Ständiga byggprojekt och renoveringar gör att tvätt av fönster hamnar lågt på prioriteringslistan. Men med en fönstertvätt som underlättar arbetet skulle tvätten av fönstren prioriteras högre.

1. Leifheit Nemo väger minst
2. Kommune håller på att anlägga en ny park precis intill, tyvärr blir det väldigt dammigt, så när det blåser blir fönstren väldigt smutsiga. Hade varit smidigt att snabbt kunna fixa rutorna.

Leifheit Nemo väger minst

Många tävlingar kan vara svåra men denna var lätt , kul att det handlar om fönstertvätt.
Om jag vinner , jag genast till grannarna springer . Där kan jag stå och flina och förklara att mina fönster nu alltid kommer skina .

Med vänlig hälsning Peter Hagelqvist
[email protected]

Leifheit Nemo väger minst i testet.

Jag hade använt fönsterskrapan till att hålla rent på mina nya fönster som installerades nu i vår. De gamla fick bytas ut för att de aldrig hade putsas på 20+ år. En sån här gör fönsterputsningen lite mindre tradig.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.