Det var roligt!
Jag brukar ju inte vinna så mycket. (La säkert över 200 kr på Liseberg igår utan att vinna en minsta chokladbit.)
Ser verkligen fram mot att provköra den.
/Rolle
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.