Svar: 1,6 m

Motivering: Har påbörjat köksrenovering där jag såklart kommer att stöta på en hel del finlir i form av passbitar och liknande detaljer som kommer att kräva en ny fin såg.

1,6 m
Min man har pillat på, och suktat efter, en sänksåg i flera år. Skulle vara kul att överraska honom med en

Svar : Bosch FSN 1600 Styrskena (1,6 meter)

Skall jag få ihop alla mina bikupor i tid till våren, behöver jag en maskin som denna, som jag tror har snabbhet och precision.

1,6m
en sänk såg skulle verkligen underlätta renoveringarna där hemma och så här i juletider skulle det vara fint med en klapp till mig själv då allt krut annars hamnar på barn och familj.

Svar: 1.6 meter
Chansen att bli den lycklige är, när jag skriver detta 1 på 263 så................
Men om inte om fanns så skulle den , sågen, tillföra en del förenklingar i min snickarbo

Samuel

Svar: 1,6m

Denna såg skulle passa perfekt nu inför köksmonteringen som jag har framför mig.

Jag har troligtvis aldrig gjort ett rakt och snyggt snitt i alla mina dagar men med rätt verktyg så kan detta hända.

Har hopplöst sågat skiva efter skiva av mdf för att tillverka panel till mina döttrars rum. Med en cirkelsåg och diverse anhåll i form av golvsocklar och andra lister hade ju en sån här såg varit heeeelt perfekt för ändamålet. Till nästkommande rum med liknande renovering välkomnar jag denna såg!

Svar - 1,6m är skenan.

En sänksåg med skena hade underlättat något oerhört då jag ska bygga några bord och ett skafferiskåp, kanske t o m en köksinredning om tid finnes. Just verktyg som innebär ett bättre resultat samtidigt som de även innebär en tidsbesparing är alltid på villhöver-listan.

Nu vi snart ett hus ska bygga
Plankor måste sågas snygga

Med denna såg och fina verktyg
Skapar vi drömhuset med högsta betyg

Raka snitt, utan att öva
En såg från er, vi behöva

Svar: 1,6 m
Motivering: Önskar få lägga denna såg under granen med ett rim till min man:
Att bygga är kreativ och kul
Enklare blir det av klappen du får i jul
För det finns ett problem med vårt bygge
Att tiden inte räcker till för hygge
Det beror på att saker blir fel
Felsågade brädor har ställt till det en del
Men nu kan du såga rakt och snyggt
Med bästa verktyget -så tryggt!
Jag kan också lova
Att även jag kommer nyttja denna gåva

1,6 m.

Vi har precis köpt ett riktigt renoveringsobjekt och det skulle vara GULD att få verktygen för att kunna fixa världens bästa renovering! Bosch Blå Sänksåg vore magisk att vinna!

Styrskenan är 1,6 meter.

Motivering: Eftersom jag varken har en cirkelsåg eller sänksåg så har både sticksågen och fogsvansen fått jobba hårt under alla projekt när skivor har vart involverade och mina armar har då blivit sänkta av trötthet. Jag blir lika frustrerad varje gång när det inte blir rakt och vinkelrätt. Jag har länge gått runt i cirklar och funderat på om jag ska investera i en cirkelsåg eller sänksåg men har inte hittat något bra kap ännu.
Denna skulle komma väl till pass för alla kommande projekt där skivor ska kapas. Bland annat till en utbyggnad på landet.

svar 2: 1,6 m

Behövs för mitt stora altanbygge till våren.

Vore perfekt för det kommande kapandet av skivor till renoveringen av ett badrum.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.