Du får gärna behålla dina taffliga installationer för dig själv, bara jag inte behöver vistas i närheten. Troligen samvetet som gnager nu, har du en kabel i slang som du installerat i svärsonens hus du oroar dig över nu tro?B Berrabus123 skrev:
Ja, jag har sett smarta installationer där man struntat i att fästa slangen och hoppas att anslutningarna är starka nog att hålla kabeln.
Den kanske håller kabeln rätt bra idag, en snabbanslutning krävs det ganska mycket våld för att knäcka, det har nog de flesta känt på.
Och troligen är belastningen väldigt låg på just det uttaget. Men nu ligger slangen lös hela vägen för att man inte orkade göra den lilla extra ansträngningen.
Och då svärfar borrat i vattenledningen står avfuktaren inkopplad där i 2 månader.
En tickande bomb...
Produkter som diskuteras: "avfuktaren"
Avfuktare
Nedan presenteras vårt sortiment av avfuktare. Avfuktare är viktiga verktyg för att upprätthålla en hälsosam och behaglig inomhusmiljö, särskilt i utrymmen som källare, tvättstugor eller badrum, där fuktighetsnivåerna kan vara höga.
Läs mer
Den som förstår vad du yrar om borde få NobelprisE El-Löken66 skrev:Du får gärna behålla dina taffliga installationer för dig själv, bara jag inte behöver vistas i närheten. Troligen samvetet som gnager nu, har du en kabel i slang som du installerat i svärsonens hus du oroar dig över nu tro?
Ja, jag har sett smarta installationer där man struntat i att fästa slangen och hoppas att anslutningarna är starka nog att hålla kabeln.
Den kanske håller kabeln rätt bra idag, en snabbanslutning krävs det ganska mycket våld för att knäcka, det har nog de flesta känt på.
Och troligen är belastningen väldigt låg på just det uttaget. Men nu ligger slangen lös hela vägen för att man inte orkade göra den lilla extra ansträngningen.
Och då svärfar borrat i vattenledningen står avfuktaren inkopplad där i 2 månader.
En tickande bomb...
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden