Svärföräldrarna har fått div träpaneler renoverade kring balkongen i deras 80-talsvilla, även trätrallen på balkonggolvet. Jag upptäckte precis genom golvspringorna att det verkar vara stillastående vatten på stora delar av balkongen. Det känns fel. Vet ej hur sådan avrinning funkar, stuprör finns ju på uteplatsen under iaf. Upptäckte en "propp" i golvet, kan man rensa i den eller nåt för att få ut vattnet? Se bild.
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.