Ska gräva in avlopp till tomten ( utanför detaljplan) och funderar lite på vilken dimension jag ska ha på röret eftersom även grannen i framtiden kanske vill koppla på sig. Det känns lite tunt med ett 110 rör till två fastigheter.
Anslutningen i slamavskiljaren är 110, så det är bara dumt att ha grövre rör.
Du har ju fall på röret, så det kommer förhoppningsvis bara rinna saker genom det.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.