Hej!
Har för 1 månad sen flyttat in i vårat hus där de sitter en flygt avloppspump.
Den börjar nästan direkt varna för Maxgång P1.
Pratade med en lokal leverantör som bad mig rengöra vipporna och köra pumpen manuellt några gånger.
Nu har pumpen funkat utan problem i 2,5 vecka.
Men nu varnar den igen för maxgång p1.
Någon som har något tips?
Kan man lyfta ut pumpen från brunnen?