Hej
Jag har ett enskilt avlopp som mynnar ut i ett dike ,som sedan övergår i en grävd rörledning till en brunn.Brunn och rörledning ligger på en lantbruksfastighets mark ca 500m från mig.Nu är där stopp i brunnen,så nu undrar vem som har ansvar att hålla rör, brunnar,diken i skick så det fungerar
mangemoa