Hej,
Vi står i begrepp att köpa en tomt där det finns ett tidigare använt system med trekammarbrunn och septitank.
Är det någon som kan svara på vad som gäller för avlägsnandet av detta?
Vem som kan/får göra det och vad det kostar?
Är det rimligt att begära att säljaren av tomten, dvs den som tidigare byggt och nyttjat systemet, skall tillse att det tas om hand?
Tacksam för alla svar snarast!
Mvh
Lindex