Fyll en ballong med ketchup och annat gojs
Lägg den i häcken..
Förhoppningsvis så märker chauffören färg/klethistorien och stannar
Sen går du ut och ropar efter din kisse
Fråga chauffören om den sett någon kisse..
Den går ju aldrig längre än till häcken
Sorry för dålig humor 😁😁😁
Lägg den i häcken..
Förhoppningsvis så märker chauffören färg/klethistorien och stannar
Sen går du ut och ropar efter din kisse
Fråga chauffören om den sett någon kisse..
Den går ju aldrig längre än till häcken
Sorry för dålig humor 😁😁😁
Har en helt galen ide som först kan verka lite konstig men tror att jag kan vara nå på spåret.
Testa att hugga tag i kommunenssnöröjare och prata med dom och gör dom uppmärksam på att din häck samt dit staket tar skada av deras arbete.
Testa att hugga tag i kommunenssnöröjare och prata med dom och gör dom uppmärksam på att din häck samt dit staket tar skada av deras arbete.
Ja... det var verkligen knasigt. Menar du att de kan prata?? :xLutte skrev:
Fast det är ju Juli månad nu och vad jag vet snöfritt i Stockholm ..
Ta och klipp till häcken så att dom stackarna ser vart dom kör, så missar dom kanske ditt staket.
Montera dit en varningskylt i början på tomten att det finns ett staket innanför häcken.
Ta och klipp till häcken så att dom stackarna ser vart dom kör, så missar dom kanske ditt staket.
Montera dit en varningskylt i början på tomten att det finns ett staket innanför häcken.
Eld skrev:
Det varierar enl min erfarenhet.
Det brakade till i en vägg på jobbet en av snövintrarna för ett par år sedan. Jag for ut och talade om för snöröjarna att väggen inte var betong, utan murad i block av jäsbetong och lite skör.
Efter två minuter brakade det till igen, och elementet hängde på sniskan, budskapet gick mao inte fram.
Redigerat:
Klicka här för att svara