Jag har idag en anläggning som på bilden. Den verkar fungera bra, men är inte speciellt energisnål…tar 850 w/h när den avfuktar. Finns det någon snålare anläggning eller förbrukar de i princip samma?
Kondensavfuktare (t.ex. Woods) jobbar betydligt snålare men klarar inte minusgrader. Fast i Skåne borde det inte bli kallare än 6-7 grader i krypgrunden.
Kondensavfuktare (t.ex. Woods) jobbar betydligt snålare men klarar inte minusgrader. Fast i Skåne borde det inte bli kallare än 6-7 grader i krypgrunden.
Finns även någon som heter Trygghetsvakten? Är Woods en ”fast installation”? Funkar ju inte att gå och tömma den för jämnan….
Finns även någon som heter Trygghetsvakten? Är Woods en ”fast installation”? Funkar ju inte att gå och tömma den för jämnan….
Jag har en Woods ”nånting” nere i krypgrunden och det går att dra vattenslang från den, jag har dragit ut slangen ur grunden och där dumpar den vattnet.