Har en Jegon som väntar på installation när vatten och avlopp kopplas in i köket.
 
En annan grej som är rätt populär "over there" är sop-kompressorer för hemmabruk som tycker ihop hushållssoporna. Blir typ 3ggr så lite sopor volymmässigt. Jag tycker det verkar rätt bra.
 
il_duce skrev:
En annan grej som är rätt populär "over there" är sop-kompressorer för hemmabruk som tycker ihop hushållssoporna. Blir typ 3ggr så lite sopor volymmässigt. Jag tycker det verkar rätt bra.
Vill man vara extra miljövänlig kanske man kunde få ihop en manuell mekanisk konstruktion ungefär som de där juicepressarna alla köpte för några år sedan.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.