Hej!
Detta är en grej jag upptäckte, och åtgärdade för ett bra tag sedan på mitt hus. Men jag tänkte att det är alltid kul att dela och förfasa över "hål i huvet" grejer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Huset är ett gammalt teglat torp med torpargrund ersatt av platta av tidigare ägare.
De vertikala reglarna gick ända ner förbi cellplast och ner i jord.
Så jäkla onödigt byggfusk!