Hej! Vi funderar på hur vi kan göra för att fasaden på vårt hus ska upplevas som mer balanserad.
Kanske målar vi fasaden i två olika toner (bild 1).
En annan tanke är att göra ett vertikalt band som avdelar fasadytan (bild 2). Går det att skapa en snygg vertikal skiljelinje på en putsfasad eller är det något man inte gör?
Tacksam för alla tips ni kan ge!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder