2 494 läst ·
7 svar
2k läst
7 svar
Avatar?
Kan passa på att fråga i den här tråden, det ligger ju ändå nära: Förut kunde man skriva in en text som visade över eller under avataren (kommer inte ihåg vilket), men nu hittar jag inte den inställningen. Hittar bara signatur som kommer längst ner i varje post. Missar jag nånting eller saknas funktionen i det nya forumet?
jon_h skrev:Kan passa på att fråga i den här tråden, det ligger ju ändå nära: Förut kunde man skriva in en text som visade över eller under avataren (kommer inte ihåg vilket), men nu hittar jag inte den inställningen. Hittar bara signatur som kommer längst ner i varje post. Missar jag nånting eller saknas funktionen i det nya forumet?
Hittar inte heller den texten som var under avataren,hm hette det avatar i det tidigare forumet ?
Nej, knappast!
Första gången jag ser "avatar" över huvud taget....
http://sv.wikipedia.org/wiki/Avatar
Första gången jag ser "avatar" över huvud taget....
http://sv.wikipedia.org/wiki/Avatar
jon_h skrev:Kan passa på att fråga i den här tråden, det ligger ju ändå nära: Förut kunde man skriva in en text som visade över eller under avataren (kommer inte ihåg vilket), men nu hittar jag inte den inställningen. Hittar bara signatur som kommer längst ner i varje post. Missar jag nånting eller saknas funktionen i det nya forumet?
OK, vem håller inne med svaret??
Klicka här för att svara