Tänkte jag skulle lägga upp ny avatar, men lyckades inte så bra... Hittade "redigera avatar" men kan inte göra något där.
 
Kan passa på att fråga i den här tråden, det ligger ju ändå nära: Förut kunde man skriva in en text som visade över eller under avataren (kommer inte ihåg vilket), men nu hittar jag inte den inställningen. Hittar bara signatur som kommer längst ner i varje post. Missar jag nånting eller saknas funktionen i det nya forumet?
 
Haha! Nu funkade det! Tror minsann ni varit inne och gjort någon ändring va?
 
Sanna skrev:
Haha! Nu funkade det! Tror minsann ni varit inne och gjort någon ändring va?
Japp - skyldig! :)
 
galento
jon_h skrev:
Kan passa på att fråga i den här tråden, det ligger ju ändå nära: Förut kunde man skriva in en text som visade över eller under avataren (kommer inte ihåg vilket), men nu hittar jag inte den inställningen. Hittar bara signatur som kommer längst ner i varje post. Missar jag nånting eller saknas funktionen i det nya forumet?

Hittar inte heller den texten som var under avataren,hm hette det avatar i det tidigare forumet ?
 
Test! Test!
 
jon_h skrev:
Kan passa på att fråga i den här tråden, det ligger ju ändå nära: Förut kunde man skriva in en text som visade över eller under avataren (kommer inte ihåg vilket), men nu hittar jag inte den inställningen. Hittar bara signatur som kommer längst ner i varje post. Missar jag nånting eller saknas funktionen i det nya forumet?

OK, vem håller inne med svaret??
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.