TRJBerg #1 Medlem · Heby · 3 622 inlägg 14 sep 2023 12:12 TRJBerg Medlem Heby 3 622 inlägg 14 sep 2023 12:12 #1 Det verkar inte finnas något enkelt sätt att hitta egenskapade trådar. Det enklaste sättet jag hittat är att minnas i vilken underavdelning jag postat den och vilken tidpunkt jag gjort det. Har jag missat något och det finns ett bättre sätt? #hitta #mig #tråd
Det verkar inte finnas något enkelt sätt att hitta egenskapade trådar. Det enklaste sättet jag hittat är att minnas i vilken underavdelning jag postat den och vilken tidpunkt jag gjort det. Har jag missat något och det finns ett bättre sätt?
Per Eskilsson #2 Administrator · Skåne · 6 811 inlägg 14 sep 2023 12:14 Per Eskilsson Administrator Skåne 6 811 inlägg 14 sep 2023 12:14 #2 I din profil kan du hitta trådar som du startat genom att klicka här: Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
TRJBerg #3 Medlem · Heby · 3 622 inlägg 14 sep 2023 12:41 TRJBerg Medlem Heby 3 622 inlägg 14 sep 2023 12:41 #3 Per Eskilsson skrev: I din profil kan du hitta trådar som du startat genom att klicka här: Alltså det här är genant. Fattar inte att jag inte sett det. Trots att jag letat runt. Min fru hade sagt att det är typiskt mig. 😳
Per Eskilsson skrev: I din profil kan du hitta trådar som du startat genom att klicka här: Alltså det här är genant. Fattar inte att jag inte sett det. Trots att jag letat runt. Min fru hade sagt att det är typiskt mig. 😳
Anna_H #4 Husägare · Värmland · 14 615 inlägg 21 okt 2023 15:51 Anna_H Husägare Värmland 14 615 inlägg 21 okt 2023 15:51 #4 TRJBerg skrev: Alltså det här är genant. Fattar inte att jag inte sett det. Trots att jag letat runt. Min fru hade sagt att det är typiskt mig. 😳 Gissar att du har svårt att hitta marmleaden som står bakom gurkan också? 😉
TRJBerg skrev: Alltså det här är genant. Fattar inte att jag inte sett det. Trots att jag letat runt. Min fru hade sagt att det är typiskt mig. 😳 Gissar att du har svårt att hitta marmleaden som står bakom gurkan också? 😉
TRJBerg #5 Medlem · Heby · 3 622 inlägg 21 okt 2023 16:00 TRJBerg Medlem Heby 3 622 inlägg 21 okt 2023 16:00 #5 Anna_H skrev: Gissar att du har svårt att hitta marmleaden som står bakom gurkan också? 😉 Som tur är har jag väldigt sällan marmelad och gurka. Så där är jag på säker grund. Annars har jag för vana att leta efter viktiga grejer 5 gånger...
Anna_H skrev: Gissar att du har svårt att hitta marmleaden som står bakom gurkan också? 😉 Som tur är har jag väldigt sällan marmelad och gurka. Så där är jag på säker grund. Annars har jag för vana att leta efter viktiga grejer 5 gånger...