1 779 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Automower och hemförsäkringen
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 186 inlägg
Har postat ett inlägg om hur LF ser på Automowern som försäkringsobjekt. Inte helt kul.
http://www.byggahus.se/forum/foersa...wer-robotgraesklippare-hemfoersaekringen.html
http://www.byggahus.se/forum/foersa...wer-robotgraesklippare-hemfoersaekringen.html
Gjorde mig lite dum och kollade med LF vad som gäller.. och enligt hon jag talade med så behövdes det inte, oavsett vagn eller ej.
Dock kunde de ju vara bra om de kunde uppstå personskador..

Dock kunde de ju vara bra om de kunde uppstå personskador..
Klicka här för att svara