Du är ett geni! Så var det, ett blad saknades!
Nu ersatt med nya knivar, så är maskineriet up and running igen. Tycker dock att den klipper lite sisådär trots nya prylar.
Insåg att detta är femte året vi har den, och det har varit noll service på den tiden. Får ringa en lokal firma imorgon och se om de kan göra en ordentlig genomgång. 👍
Nu ersatt med nya knivar, så är maskineriet up and running igen. Tycker dock att den klipper lite sisådär trots nya prylar.
Insåg att detta är femte året vi har den, och det har varit noll service på den tiden. Får ringa en lokal firma imorgon och se om de kan göra en ordentlig genomgång. 👍
Allvetare
· Västra Götaland
· 12 292 inlägg
inte så konstigt när det är fullt av kvistar
Klicka här för att svara