4 452 läst ·
5 svar
4k läst
5 svar
Automower 330x "sitter fast i laddstationen"
Vi har fått dessa meddelanden på klipparen ; "sitter fast i laddstation" och
"följer ut" och den brukar backa ur stationen ca 4 m på morron och bli
stående där tills vi startar den , sen går den hela dagen.
Nya batterier och den senaste programvaran , vi har även testat att göra
ny slingsignal ett flertal gånger.
Kan det vara kretskortet i laddstationen ? Nån som råkat ut för detta ?
"följer ut" och den brukar backa ur stationen ca 4 m på morron och bli
stående där tills vi startar den , sen går den hela dagen.
Nya batterier och den senaste programvaran , vi har även testat att göra
ny slingsignal ett flertal gånger.
Kan det vara kretskortet i laddstationen ? Nån som råkat ut för detta ?
Kan ju skriva att vi blev rekommenderade att byta kretskortet i laddstationen
men när vi skulle starta den nu så verkar transformatorn vara stendöd , kunde
inte mäta nån utgående spänning och dioden i laddstationen var svart så får väl
prova att byta denna först. Vi har bytt transformatorn tidigare men då gick det på
garantin , enligt åf hade man problem med dessa.
men när vi skulle starta den nu så verkar transformatorn vara stendöd , kunde
inte mäta nån utgående spänning och dioden i laddstationen var svart så får väl
prova att byta denna först. Vi har bytt transformatorn tidigare men då gick det på
garantin , enligt åf hade man problem med dessa.
Klicka här för att svara