Klipparen har nu flyttat hem och jobbat problemfritt i en vecka.
Det var en trasig display, visade det sig till sist. Naturligtvis det sista de provade att byta..
Imponerad hur klipparen klarar våra branta slänter. Det lutar kring 45 grader och den klarar det utan problem. Någon gång har den lättat på framhjulen och gjort ett omtag. Men oftast fungerar det perfekt.
Otroligt nöjd med klipparen och lika missnöjd med HQs kvalitetssäkring..