Är i startgroparna för att bygga ett attefallshus. Är det någon som har erfarenhet av köp. leverans och resning av attefallshus/friggebod som kommer från Hemfint.se?
När jag söker i forumen så ser jag att många handlat fönster och dörrer men jag har inte hittat någon som köpt en friggebod eller attefallshus.