Halloj!
Vi skulle behöva mer yta för att ta emot gäster som hälsar på, ev låta tonåringen bo. Vad blir mest prisvärt tror ni, att bygga ny attefallare eller inreda det garage vi har?
 
Att inreda befintlig byggnad bör bli billigare.

Använde du källaren eller byggde du Attefallare för ca 5 år sen? (Om du redan byggt en Attefallare på tomten har du inte möjlighet att bygga flera)
 
Står garaget tomt och det är lätt att få bra standard så är det rimligt att börja där.
Sen finns det en rad med kombinationer som gradvis gör en attefallare/hus enligt de nya reglerna mer prisvärt.
Alternativt en enklare byggnad som fungerar som garage eller vad garaget används till idag.
 
Nyttjar du/behöver du garaget?
Troligen är det billigare att bygga om garaget, men du tillför mer funktion och värde genom attefallshuset.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.