Hej,
Vet inte om det är rätt forumavdelning...
Om man är missnöjjd, hur ska man då lämpligen göra sin reklamation till hantverkaren för at inte missa ngt?
Jag antar att man ska nämna allt man är missnöjjd med och skriftligen meddela hantverkaren. Jag känner bara att det är svårt för en vanlig dödlig att verkligen ta med allt i reklamationen, jag vill inte missa ngt.
Det gäller ett kök vad ska jag särskilt vara uppmärksam på.
Skulle vara bra med en enkel checklista...
Ha d bra