Hej,
Vet inte om det är rätt forumavdelning...
Om man är missnöjjd, hur ska man då lämpligen göra sin reklamation till hantverkaren för at inte missa ngt?

Jag antar att man ska nämna allt man är missnöjjd med och skriftligen meddela hantverkaren. Jag känner bara att det är svårt för en vanlig dödlig att verkligen ta med allt i reklamationen, jag vill inte missa ngt.

Det gäller ett kök vad ska jag särskilt vara uppmärksam på.
Skulle vara bra med en enkel checklista...

Ha d bra
 
Förutom att tala om vad du inte är nöjd med bör du även förklara vad du förväntar dig av hantverkaren. Vill du han ska åtgärda felen eller hade du tänkt dig prisavdrag? Tala också om när du vill ha svar och när du menar att han ska vara klar med sina åtgärder.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.