http://www.skabselv.se

nån som gjort det?
nån som vet nåt om detta som kan informera om det är vettiga saker?

mvh inger
 
Vi begärde in en offert från dom förra året..

Kvalité och pris är i klass med IKEa/kvik skulle jag tro.. Blev inte skabselv denna gång dock...
 
Servicen verkade OK men sortimentet kändes gammalt och inte av samma klass som andra leverantörer i samma prisklass.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.