2 136 läst ·
12 svar
2k läst
12 svar
Att hyra ut hus Google
kontrar med fritidshus skåne uthyres stuga.
Har ingen aning om vad österlen är så hade jag velat ha en stuga i Skåne så hade den trillat fram. Hur många söker på stuga österlen? Kanske är ett jättepoppis ställe vad vet jag?
Har ingen aning om vad österlen är så hade jag velat ha en stuga i Skåne så hade den trillat fram. Hur många söker på stuga österlen? Kanske är ett jättepoppis ställe vad vet jag?
Att ickeskåningar inte vet vad österlen är, är ungefär som att skåningar inte vet vad bohuslän är, så här kommer lite allmänbildning till er ickeskåningar: http://sv.wikipedia.org/wiki/Österlen
Jag har tyvärr inte så bra koll på Danmarkcheetah1 skrev:
Österlen går väl inte att jämföra med ett landskap, kanske mer att jämföra med något annat lämpligt.
Det ringer någon klocka på Österlen men det låter som något 08 ställe men namnet är gör sig påminnt.
Om jag letar efter boende utomlands så söker jag på engelska. vacation,osterlen, skane osvEriksonM skrev:
Redigerat:
Det är ingen idé att lägga upp sökord på en hemsida, Google ignorera sådant.
Däremot indexeras allt i den löpande texten. Anmäl hemsidan till Google så hittar dom den snabbare. Räkna med att det tar några veckor i alla händelser.
Däremot indexeras allt i den löpande texten. Anmäl hemsidan till Google så hittar dom den snabbare. Räkna med att det tar några veckor i alla händelser.
Hyra fritidshus Simrishamn kanske? Eller Ystad? Tomelilla? Kivik? Ale stenar? Östra Skåne?
För de som inte är skåningar så kan man ju berätta att Österlen är Skånes östra kust, där stränderna är långgrunda och trevliga, Stockholmarna frodas och anlägger gallerier och krukmakeriverkstäder lite varstans i "pittoreska skånelängor i korsvirke" och man kan köpa en massa rökt fisk i varje vrå... ;-P
Googla på ortsnamnen är mitt tips!
För de som inte är skåningar så kan man ju berätta att Österlen är Skånes östra kust, där stränderna är långgrunda och trevliga, Stockholmarna frodas och anlägger gallerier och krukmakeriverkstäder lite varstans i "pittoreska skånelängor i korsvirke" och man kan köpa en massa rökt fisk i varje vrå... ;-P
Googla på ortsnamnen är mitt tips!
Hej igen och tack för synpunkter tack också för förklaringarna kring Österlen.
Min tanke var att förstå vart folk hamnar om dom använder Google för att söka semesterboende. Sedan att annonsera på de ställen som kommer högt på Google , jag fick lite uppslag nu .
PS Blocket har jag annons på redan , men det verkar inte hamna så mycket där från Google , tror ej att det funkar med utlänningar. DS
Min tanke var att förstå vart folk hamnar om dom använder Google för att söka semesterboende. Sedan att annonsera på de ställen som kommer högt på Google , jag fick lite uppslag nu .
PS Blocket har jag annons på redan , men det verkar inte hamna så mycket där från Google , tror ej att det funkar med utlänningar. DS
Klicka här för att svara